Google AdWords

Jak používat zeměpisné přehledy Adwords

Geografická data v systému Adwords nabízí přehled výkonu podle zeměpisné lokace uživatelů. Se znalostí těchto údajů můžete identifikovat nejvíce a nejméně výkonné lokace a budete schopni nastavit kampaně pro každý region zvlášť.
Přečíst článek

Jak optimalizovat kampaně na Facebooku a Google podle chování spotřebitelů

Obchodníci vynakládají čím dál více finančních prostředků k tomu, aby oslovili uživatele Facebooku a Google, neboť se jedná o marketingové kanály s obrovským potenciálem. Oba kanály mají své nesporné výhody, ale jejich použití nese i určité problémy. Jak lze tyto obtíže překonat a optimalizovat kampaně určené pro Facebook a Google?
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp