Posuňte svou marketingovou strategii na vyšší úroveň

Marketingová strategie
Porazit neodbytnou konkurenci v PPC je stále větší výzva. Rok od roku je stále obtížnější dosáhnout pozitivního ROI. Jak vylepšit své PPC kampaně?

Porazit neodbytnou konkurenci v PPC je stále větší výzva. Rok od roku je stále obtížnější dosáhnout pozitivního ROI. K získání a udržení náskoku před konkurenty je potřeba nasazovat stále nové strategie, které zatím ušly pozornosti vašich soupeřů. V této hře ostrých loktů, kde vítěz bere vše, byste neměli minout žádnou legální metodu, kterou můžete zařadit do svého arzenálu. Zde je několik účinných triků, které vám pomohou zvítězit.

Volná shoda se spoustou vylučovacích klíčových slov

Klíčová slova ve volné shodě budí mezi správci PPC kampaní rozporuplné pocity. Jejich neuvážené použití může způsobit zvýšené náklady na kampaň bez odpovídajícího výsledku. Pokud však klíčová slova ve volné shodě použijete správně, mohou být cenným zdrojem konverzí. Zde je jeden ze způsobů, jak na to:

  • ·Vyberte několik nejlépe konvertujících klíčových slov.
  • ·Spusťte kampaň s volnou shodou.
  • ·Ujistěte se, že máte nastavená vylučovací klíčová slova na úrovni kampaně v přesné a frázové shodě.
  • ·Prozkoumejte, jaká klíčová slova spouštějí vaši reklamu. Můžete tak najít mnoho synonym a „long tail“ výrazů, které by vás jinak nenapadlo použít.
  • ·Jako další vylučovací slova přidejte výrazy, které nepřinášejí kýžený zisk.
  • ·Dále filtrujte výrazy, které nejsou ziskové, a zvětšujte seznam vylučovacích slov.

Používejte personalizátory reklam

Personalizátory reklam (Ad Customizers) jsou výkonným nástrojem pro pokročilou práci s inzeráty. Jde o instrukce, které dokážou v reálném čase modifikovat vaše reklamy podle toho, co uživatelé hledají, kde se nacházejí, jaké zařízení používají nebo jaké jsou jejich preference a zvyklosti. S pomocí personalizátoru můžete do reklam vložit prakticky jakékoli údaje z vaší databáze. Zvýšíte tak nejen proklikovost reklam (CTR), ale také zvýšíte konverzní poměr.

Strategie reklam

Na co si dát při práci s personalizátorem reklam pozor?

  • Jednotlivé proměnné podléhají schválení, takže může chvíli trvat, než je Google zkontroluje.
  • Inzerát i proměnné jsou omezeny počtem znaků. Pokud překročíte počet znaků, bude reklama zamítnuta.
  • V každé reklamní sestavě musí být alespoň jeden inzerát bez personalizátoru.

Dynamické reklamy (DSA) a remarketingové listy

Dynamické reklamy jsou efektivním způsobem, který zasáhne uživatele i zákazníky přesně cílenými klíčovými slovy, která jsou dynamicky generována. Zdrojem pro generování klíčových slov může být obsah stránky nebo klíčové slovo, které uživatel hledá. Dynamická reklama v AdWords má mnoho výhod. Namátkou:

  • Nadpis reklamy je dynamicky generován. To zvyšuje relevantnost inzerátu, a tím i CTR.
  • Pokud na webu máte informace, které se často aktualizují (například slevy), reklamní kampaně dokáží flexibilně reagovat. Váš inzerát tak bude vždy aktuální.
  • Získáte nové vyhledávací dotazy, které vaši konkurenti dosud neznají.

Pokud vložíte nově získaná klíčová slova do své remarketingové kampaně, můžete přivést více návštěvníků na vaše stránky a přimět je ke koupi vašeho produktu. Dynamické reklamy jsou obzvláště účinné v případě větších webů a díky nižším cenám z proklik se mohou stát dalším zdrojem hodnotných konverzí.

Každá online kampaň je trochu jiná, a co někde skvěle funguje, nemusí být jinde až tak efektivní. Každopádně, pokud hledáte novou inspiraci pro vaši marketingovou strategii, zkuste tyto 3 tipy. Můžete získat mnohem nižší CPC a zvýšit konverzní poměr a hodnotu konverzí. PPC je běh na dlouhou trať, při kterém se hodí každá možnost, jak ukázat konkurentům záda.

zdroj: ppchero.com, seo.com, cpcstrategy.com

Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

foto zdroj: pixabay.com

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp