Novinky, informace a návody ze světe online marketingu.
Odebírejte články pomocí RSS.
Nastavte správně rozpočtovou strategii všech fází PPC kampaně
Vlastimil Malík
| 16. 12. 2024
Jak na rozpočtovou strategii reklamní PPC kampaně? Naučte se efektivně investovat finanční prostředky v každé etapě propagace.
Přečíst článek
Potřebujete vyladit klíčová slova pro PPC kampaň? Pomůže vám AI
Vlastimil Malík
| 13. 12. 2024
Zapojte umělou inteligenci do správy klíčových slov pro vaše PPC kampaně. Získáte více použitelných frází i lepší přehled o chování vašich zákazníků.
Přečíst článek
Prosincové novinky v PPC a online marketingu: Nové nástroje a trendy pro 2025
Vlastimil Malík
| 12. 12. 2024
Zjistěte, jaké prosincové novinky přináší PPC a online marketing! Nové nástroje, vylepšení a trendy, které ovlivní vaše kampaně v roce 2025. Buďte připraveni!
Přečíst článek
Zvyšte tržby pomocí chytrých nabídek Google Ads. 5 užitečných rad, jak na to
Vlastimil Malík
| 11. 12. 2024
Prozkoumejte možnosti chytrých nabídek Google Ads a využijte jejich strategie k dosažení maximálního zisku z vašeho reklamního rozpočtu a kampaně.
Přečíst článek
Co se skrývá za zkratkou CTR a jaký má vliv na úspěch PPC kampaní?
Vlastimil Malík
| 4. 12. 2024
Zjistěte, co znamená zkratka CTR, a proč je takzvaná míra prokliku důležitá pro skóre kvality a úspěšnost vaší reklamy v rámci PPC kampaní.
Přečíst článek
Jak na Black Friday skutečně ušetřit?
Vlastimil Malík
| 2. 12. 2024
Zjistěte, jak Black Friday ovlivňuje český maloobchod, proč e-shopy zaznamenávají nárůst tržeb a jaké taktiky používají zahraniční platformy jako Shein nebo Temu.
Přečíst článek
Co je míra prokliku a proč je důležitá?
Martina LeVeneur
| 2. 12. 2024
Jaký má význam míra prokliku (CTR), jaký má vliv na hodnocení reklam (Ad Rank) a skóre kvality (Quality Score) v placených reklamách ve vyhledávání?
Přečíst článek
Google kompletně přetvořil zážitek z nakupování: Co to znamená pro zákazníky a marketéry?
Martina LeVeneur
| 29. 11. 2024
Google v USA spustil novou podobu své nákupní platformy, která využívá umělou inteligenci (AI) a přináší revoluční funkce jako personalizované nabídky, dynamické filtry a virtuální vyzkoušení produktů.
Přečíst článek
Během Black Friday zůstaňte ostražití
Vlastimil Malík
| 29. 11. 2024
Článek na Euro.cz upozorňuje na nekalé praktiky během Black Friday, jako jsou fiktivní slevy a nedostupné zboží, které klamou spotřebitele.
Přečíst článek