Obchodní podmínky

Platné a účinné od 6. května 2022

Obchodní podmínky (OP) pro služby poskytované společností Digiadvert s.r.o.

1.OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1. Společnost Digiadvert s.r.o., Rostislavovo náměstí 3043/14, Královo Pole, Brno, 612 00

IČO: 06696775, DIČ: CZ06696775, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, pod spisovou značkou C 103744/KSBR (dále jen “Dodavatel”) je poskytovatelem služeb v oblasti digitální reklamy a dalších služeb uvedených na stránkách ppcprofits.cz.

1.2. Objednatel je fyzická či právnická osoba, a to buď přímý zákazník (konečný příjemce služeb), nebo reklamní či mediální agentura, poptávající některou ze služeb Dodavatele.

Odpojení od reklamních a analytických platforem

1. Úvod

V případě, že Objednatel (fyzická či právnická osoba, a to buď přímý zákazník, nebo reklamní či mediální agentura) neodebírá žádné služby od Dodavatele, je Objednatel povinen se odpojit od veškerých platforem uvedených v bodě 2.

V případě, že Objednatel odpojí Dodavatele od přístupu k reklamním účtům, je povinen o této skutečnosti Dodavatele neprodleně informovat a poskytnout mu veškerou potřebnou součinnost k obnovení přístupu.

Odpojení Dodavatele od přístupu k reklamním účtům nezprošťuje Objednatele povinnosti hradit sjednanou odměnu, Dodavatel  je připraven v plnění pokračovat po obnovení přístupu. Pokud Objednatel neposkytne potřebnou součinnost k obnovení přístupu, považuje se to za porušení Smlouvy z jeho strany a objednatel doplatí veškeré finance vyplývající ze smlouvy.

2. Platformy

Reklamní platformy:

  • Google Ads
  • Facebook
  • Sklik
  • TikTok
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Marketing Miner
  • Collabim
  • Heureka
  • Zboží.cz
  • Favi
  • Glami
  • Biano
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Merchant Centrum
  • Google Tag Manager
  • Byznys Manager Facebook

3. Způsob odpojení

Odpojení od platforem provede Objednatel.

4. Termín odpojení

Odpojení od platforem provede Objednatel neprodleně po ukončení odběru služeb od Dodavatele.

5. Ochrana dat a soukromí

Odpojení od platforem je nezbytné z důvodu ochrany dat a soukromí Objednatele.

2. ZADÁVÁNÍ SLUŽEB

2.1. Služby budou poskytovány na základě písemné nebo emailové objednávky nebo smlouvy. Jsou-li služby poskytovány na základě smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, je smlouva uzavřena teprve úhradou zálohové (pro-forma) faktury Dodavatele. Minimální výše objednávky je 500,- Kč bez DPH.

2.2. Objednávka je pro Dodavatele závazná teprve po její písemné akceptací. Za písemnou akceptaci se považuje i akceptace formou e-mailové zprávy. Akceptací objednávky ze strany Dodavatele, popřípadě, jedná-li se o smlouvu v písemné formě úhradou zálohové faktury ze strany Objednatele, je mezi stranami uzavřena smlouva o poskytování služeb. Podmínkou pro zahájení poskytování služeb je splnění dohodnutých podmínek.

2.3. Objednatel musí poskytnout Dodavateli nejpozději 3 pracovní dny před datem počátku poskytování služby veškeré materiály a podklady potřebné pro poskytování těchto služeb. Během období od uzavření smlouvy mezi Dodavatelem a Objednatelem až po ukončení poskytování služeb je Objednatel povinen poskytnout Dodavateli veškerou potřebnou součinnost, nutnou k řádnému poskytování objednaných služeb.

2.4. Dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout, pozastavit a/nebo zrušit poskytování služeb v případě že:

2.4.1 Podklady dodané Objednatelem nejsou v souladu s požadavky Dodavatele nebo neodpovídají těmto Všeobecným obchodním podmínkám,

2.4.2. Podklady nebyly dodány v dostatečném předstihu, nejpozději 3 pracovní dny před počátkem poskytování služby,

2.4.3. Požadavky Objednatele jsou v rozporu se zákonem, dobrými mravy či etickými pravidly,

2.4.4. Požadovaná služba svou kvalitou, formou nebo obsahem neodpovídá standardům nebo oprávněným zájmům Dodavatele,

2.4.5. Objednatel je v prodlení s uhrazením ceny za poskytování služeb Dodavatele.

3. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

3.1. Dodavatel je při plnění smlouvy oprávněn využít třetích osob (subdodavatelů), za plnění smlouvy však odpovídá stejně, jako by smlouvu plnil sám.

3.2. Dodavatel je oprávněn při poskytování služeb postupovat i bez pokynů Objednatele. Je však oprávněn si pokyny Objednatele kdykoli vyžádat. V takovém případě je Dodavatel oprávněn přerušit poskytování služeb až do poskytnutí pokynů. Odpovědnost Dodavatele za škodu či nemajetkovou újmu vzniklou Objednateli je vyloučena, pokud Dodavatel postupoval v souladu s pokyny Objednatele.

3.3. Veškerá autorská práva k dílům vytvořeným při plnění této smlouvy patří Dodavateli. Dodavatel poskytuje Objednateli nevýlučnou, nepostupitelnou licenci k užití těchto děl pro vlastní účely Objednatele. Není-li cena licence uvedena samostatně v objednávce nebo ve smlouvě, je součástí ceny za poskytování služeb.

3.4. Objednatel uděluje souhlas se zveřejněním jména své společnosti, loga, ukázky výstupů činnosti Dodavatele či URL adresy v referencích Dodavatele. Požádá-li Objednatel z vážných důvodů písemně o vyloučení z referencí,  Dodavatel tak učiní.

3.5. Objednatel se zavazuje dodržovat zásady bezpečného užívání informačních technologií při práci s produkty Dodavatele i jeho subdodavatelů. V případě jejich nedodržení Objednatel ztrácí nárok uplatnit práva z vadného plnění a nemá právo po Dodavateli požadovat případnou náhradu škody nebo nemajetkové újmy.

3.6. Celková odpovědnost Dodavatele za škodu nebo nemajetkovou újmu vzniklou v souvislosti s poskytováním služeb je omezena částkou odpovídající dvojnásobku ceny těchto služeb (bez DPH). Dodavatel však neodpovídá za ztrátu nebo zkreslení dat, ušlý zisk, ztrátu obchodní příležitosti ani za jakékoli nepřímé nebo následné škody.

3.7. Právo domáhat se náhrady škody, popřípadě nemajetkové újmy, se promlčí ve lhůtě jednoho roku od dne, kdy toto právo mohlo být uplatněno poprvé.

3.8. Nebude-li výslovně sjednáno něco jiného, bude Dodavatel poskytovat služby výhradně Objednateli. Dodavatel nenese žádnou odpovědnost za případnou újmu vzniklou třetím osobám. Budou-li ze strany třetí osoby vůči Dodavateli v souvislosti s poskytováním služeb vzneseny jakékoli nároky, je Objednatel povinen nahradit Dodavateli veškerou škodu a jinou újmu, která Dodavateli v souvislosti s takovými nároky vznikne.

3.9. Dodavatel kampaně spravuje i v případě, pokud je reklamní účet pozastaven, nebo zrušen. Dodavatel aktivně řeší pozastavení, případně nový účet. I za toto období má tedy dodavatel nárok na sjednanou cenu za správu účtů.

3.10. První měsíc spolupráce s námi získáte kompletní nastavení vašeho datového studia včetně napojení na externí zdroje a pravidelných aktualizací za 1 100 Kč bez DPH. Následně z toho nastavení budeme generovat reporty.´Platí pro Zbožové vyhledávače Heureka, Zbozi, Glami, Favi, Biano.

3.11. Jako partnerská agentura Google a Seznam budeme pravděpodobně schopni zajistit pro nové účty (tzn. pokud Vaše IČ není registrováno na Google Ads, ani Seznam Sklik) kredit zdarma:

2 000 Kč bez DPH na Seznam Sklik;

až 8 500 Kč bez DPH na Google Ads.

Akce je platná dle podmínek Google a Seznam, a platí při objednaní PPC reklamy (viz nabídka) do 14 dnů od odeslání nabídky.

Nabízené bonusy jsou výhradně v režii Google.cz a Seznam.cz, proto nemůžeme ručit, ani je jinak kompenzovat, pokud nebudou uznány.

3.12. Objednatel povoluje Dodavateli vytvářet, rušit a měnit reklamní kampaně, sestavy, ceny, texty, klíčová slova, bannery, tematické weby a další nastavení potřebná pro správu reklamních kampaní na Google, a to na základě svého nejlepšího vědomí a svědomí.

3.13. Pokud využíváte více našich služeb, každá z těchto služeb je poskytována jako samostatná a nezávislá činnost, která netvoří jeden celek ani jediné dílo.

3.14. Zahájení poskytování služeb dle této Smlouvy nastává dnem připsání úhrady faktury na bankovní účet Dodavatele.

3.15. Dodavatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku neoprávněných zásahů třetích stran do reklamních účtů Objednatele, zejména za škody způsobené hackerskými útoky, malwarem, phishingovými útoky, DoS/DDoS útoky a jinými kybernetickými hrozbami, které nemohl Dodavatel s vynaložením veškeré odborné péče a dostupných prostředků předvídat ani odvrátit. Tato výluka odpovědnosti se vztahuje zejména na:

  • Neoprávněné změny nastavení reklamních účtů: Včetně, ale ne výhradně, změn rozpočtů, cílení, reklamních textů a dalších parametrů kampaní.
  • Neoprávněné čerpání finančních prostředků: V důsledku neoprávněného přístupu k platebním údajům spojeným s reklamními účty.
  • Dočasnou nedostupnost služeb: V důsledku útoků na infrastrukturu poskytovatelů reklamních platforem.

3.16. Dodavatel se zavazuje neprodleně informovat Objednatele o jakémkoli zjištění neoprávněného zásahu do reklamních účtů a poskytnout mu veškerou potřebnou součinnost k minimalizaci vzniklých škod. Dodavatel se dále zavazuje k dodržování bezpečnostních standardů a postupů s cílem minimalizovat riziko neoprávněných zásahů.

3.17. Pro efektivní fungování kampaní je nezbytné mít správně nastavenou cookie lištu a měření na www., abychom mohli přesně sledovat a optimalizovat výkonnost.

3.18. Nabídka je platná 14 dní od zaslání. Minimální doba spolupráce je 3 měsíce, aby bylo možné zajistit požadovanou úroveň optimalizace a efektivních výsledků. V případě, že již existují účty a během kalkulace nedošlo k jejich nasdílení, je nabídka postavena jako kvalifikovaný odhad na základě dostupných informací.

3.19 Emailing, sociální sítě:

Rozsah plnění
Dodavatel je oprávněn v rámci této smlouvy dodat Objednateli veškeré podklady určené k publikaci a další obdobný obsah související s prezentací Objednatele (dále jen „Obsah/Podklady“).

Dodání a schvalování Obsahu/Podkladů
a) Obsah/Podklady budou Objednateli zaslány elektronicky na e‑mailovou adresu uvedenou ve smlouvě, nebo na jinou adresu předem písemně sdělenou.
b) Objednatel je povinen ve lhůtě 48 hodin od doručení Obsahu/Podkladů zaslat Dodavateli písemné připomínky nebo nesouhlas s dodaným Obsahem/Podklady.
c) Pokud Objednatel ve stanovené lhůtě neoznámí připomínky nebo nesouhlas, má se za to, že Obsah/Podklady byly Objednatelem bez výhrad schváleny.

Publikace Obsahu/Podkladů
V případě, že Dodavatel disponuje přístupovými údaji do administrace webu Objednatele, účtů na sociálních sítích nebo k nástrojům pro rozesílku newsletterů, je oprávněn po uplynutí lhůty dle čl. 2 písm. b) provést publikaci schváleného Obsahu/Podkladů na webu Objednatele, v jeho profilech na sociálních sítích a/nebo prostřednictvím newsletterů.

Odpovědnost za právní správnost Obsahu
a) Objednatel je povinen se před schválením Obsahu/Podkladů seznámit s jejich zněním a posoudit, zda jsou v souladu s obecně závaznými právními předpisy České republiky a právními předpisy dalších relevantních jurisdikcí.
b) Objednatel odpovídá za to, že schválený Obsah/Podklady neporušují žádné právní předpisy, zejména v oblasti ochrany spotřebitele, reklamy, duševního vlastnictví, ochrany osobních údajů a regulace specifických odvětví.
c) Dodavatel nenese odpovědnost za případné sankce či škody způsobené publikací Obsahu/Podkladů, pokud byly tyto Obsah/Podklady Objednatelem schváleny podle tohoto ujednání nebo schváleny fikcí dle čl. 2 písm. c).

3.20 SEO průběžné, blog:

Ujednání o dodání, schvalování a odpovědnosti za obsah

  1. Rozsah plnění
    Dodavatel je oprávněn v rámci této smlouvy dodat Objednateli veškeré textové podklady určené k publikaci, zejména články pro blog, PR články, texty pro webové stránky, titulky, meta popisky, meta titulky, nadpisy H1 a jiné nadpisové struktury, texty on‑page faktorů a další obdobný obsah související s prezentací Objednatele (dále jen „Obsah“).
  2. Dodání a schvalování Obsahu
    a) Obsah bude Objednateli zaslán elektronicky na e‑mailovou adresu uvedenou ve smlouvě nebo jinou předem písemně sdělenou adresu.
    b) Objednatel je povinen ve lhůtě 48 hodin od doručení Obsahu zaslat Dodavateli písemné připomínky nebo nesouhlas s dodaným Obsahem.
    c) Pokud Objednatel ve stanovené lhůtě neoznámí připomínky nebo nesouhlas, má se za to, že Obsah byl Objednatelem bez výhrad schválen.
  3. Publikace Obsahu
    V případě, že Dodavatel disponuje přístupovými údaji do administrace webu Objednatele, je oprávněn po uplynutí lhůty dle čl. 2 písm. b) provést publikaci schváleného Obsahu na web Objednatele.
  4. Odpovědnost za právní správnost obsahu
    a) Objednatel je povinen se před schválením Obsahu seznámit s jeho zněním a posoudit, zda je v souladu s obecně závaznými právními předpisy České republiky a právními předpisy dalších relevantních jurisdikcí.
    b) Objednatel odpovídá za to, že schválený Obsah neporušuje žádné právní předpisy, zejména v oblasti ochrany spotřebitele, reklamy, duševního vlastnictví, ochrany osobních údajů a regulace specifických odvětví.
    c) Dodavatel nenese odpovědnost za případné sankce či škody způsobené publikací Obsahu, pokud byl tento Obsah Objednatelem schválen podle tohoto ujednání nebo byl schválen fikcí dle čl. 2 písm. c).

3.21 PPC

Dodavatel je oprávněn připravit a vložit do reklamních systémů (např. Google Ads, Sklik, Meta Ads a dalších) texty inzerátů, nadpisy, popisy, rozšíření, reklamní sestavy a další obsah určený pro PPC kampaně (dále jen „PPC obsah“).

Pokud není PPC obsah před vložením do systému Dodavatelem zaslán Objednateli k e‑mailovému schválení, považuje se za doručený okamžikem jeho vložení do reklamního systému.

Objednatel je povinen do 48 hodin od doručení PPC obsahu (ať již e‑mailem, nebo prostřednictvím vložení do reklamního systému) zaslat Dodavateli písemné připomínky nebo nesouhlas. Pokud tak neučiní, má se za to, že PPC obsah byl schválen.

Odpovědnost za právní správnost obsahu
a) Objednatel je povinen se před schválením Obsahu seznámit s jeho zněním a posoudit, zda je v souladu s obecně závaznými právními předpisy České republiky a právními předpisy dalších relevantních jurisdikcí.
b) Objednatel odpovídá za to, že schválený Obsah neporušuje žádné právní předpisy, zejména v oblasti ochrany spotřebitele, reklamy, duševního vlastnictví, ochrany osobních údajů a regulace specifických odvětví.
c) Dodavatel nenese odpovědnost za případné sankce či škody způsobené publikací Obsahu.

3.22 Tvorba eshopů a webů

  1. Pokud Dodavatel připraví pro webové stránky Objednatele texty, grafické prvky nebo jiný obsah (dále jen „Webový obsah“), je povinen jej před implementací zaslat Objednateli e‑mailem ke schválení.
  2. Objednatel je povinen do 48 hodin od doručení Webového obsahu zaslat Dodavateli písemné připomínky nebo nesouhlas. Pokud tak neučiní, má se za to, že Webový obsah byl schválen.
  3. Po uplynutí lhůty dle odst. 2 je Dodavatel oprávněn Webový obsah implementovat na webové stránky Objednatele.

Odpovědnost za právní správnost obsahu
a) Objednatel je povinen se před schválením Obsahu seznámit s jeho zněním a posoudit, zda je v souladu s obecně závaznými právními předpisy České republiky a právními předpisy dalších relevantních jurisdikcí.
b) Objednatel odpovídá za to, že schválený Obsah neporušuje žádné právní předpisy, zejména v oblasti ochrany spotřebitele, reklamy, duševního vlastnictví, ochrany osobních údajů a regulace specifických odvětví.
c) Dodavatel nenese odpovědnost za případné sankce či škody způsobené publikací Obsahu.

4. FINANČNÍ PODMÍNKY

4.1. Dodavatel je oprávněn požadovat finanční zálohu nebo platbu předem. Příslušná částka, musí být připsána na účet Dodavatele nejpozději pět pracovních dnů před zahájením poskytování služby. V případě, že platba nebude na účet Dodavatele připsána řádně a včas, není Dodavatel povinen službu poskytnout.

4.2. Za řádně uhrazenou se považuje platba, která byla uhrazena ve výši stanovené příslušnou objednávkou či smlouvou a pod příslušným variabilním symbolem.

4.3. Cena služeb je uvedena bez DPH. DPH ve výši dle platných právních předpisů bude připočtena k ceně služeb.

4.4. Obvyklá doba splatnosti faktur je 14 dní. V případě prodlení s jejich úhradou je Dodavatel oprávněn účtovat Objednateli za každý i započatý den prodlení úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky.

4.5. V případě nezaplacení faktury objednatelem ani na 3. upomínku zaslanou emailem, dodavatel zastavuje veškeré práce. Čas stráveny administraci nezaplacené faktury čerpá dodavatel z časové dotace pro správu.

4.6. Cena zahrnuje také standardní úroveň komunikace a průběžné konzultace.

4.7. Pro spuštění reklamy je potřeba platební karta. Agenturní práce, konkrétně nastavení a správa, neobsahuje kredit určený pro platformu.

5. DORUČOVÁNÍ REPORTŮ A FAKTUR

Přesný den a hodina doručení pravidelných reportů či faktur není garantována.
Obvykle bývá report doručen od 10. do 15. dne následujícího měsíce, za který byly služby poskytnuty. Pokud by Vám nepřišel do 20. dne, ihned nás kontaktujte

6. UPOMÍNKY NEZAPLACENÝCH FAKTUR

6.1 Upomínky nezaplacených faktur jsou zasílány poloautomaticky, a proto může dojít k jejich odeslání v různých denních dobách bez konkrétního časového závazku. Jedná součást standardního procesu upozornění na existující nedoplatek.
6.2 Upomínka může být odeslána již následující kalendářní den po datu splatnosti – a to bez ohledu na to, zda se jedná o víkend, státní svátek či jiný den pracovního klidu.

7. POKLES POZIC

Upozorňujeme, že při tvorbě nového webu nebo při redesignu stávajícího webu může dojít k dočasnému poklesu organických pozic ve vyhledávačích (SEO). Tento propad může nastat i při zachování kvalitního technického zpracování a optimalizace

8. SPRÁVA PPC KAMPANÍ (GOOGLE ADS):

V případě, že dochází k úpravám kampaní prostřednictvím nástroje Google Ads Editor, upozorňujeme, že některé změny nemusí být ihned viditelné v online rozhraní Google Ads. Je to dáno technickou podstatou práce v offline editoru a synchronizačními procesy mezi ním a účtem.

9. FAKTURY PO SPLATNOSTI A ČÁSTEČNÉ ÚHRADY

Pokud dojde k částečné úhradě faktury po splatnosti, nelze vždy 100% zaručit správné automatické spárování platby se zůstatkem na faktuře. V takových případech může dojít k omylu a odeslání upomínky, i přes částečné plnění.

10. UKONČENÍ SMLOUVY

10.1. Smlouva/objednávka se uzavírá na dobu neurčitou s jednoměsíční výpovědní lhůtou, přičemž výpověď může být uplatněna nejdříve po prvním měsíci správy. Objednatel se tedy zavazuje využívat služby minimálně po dobu tří měsíců, aby bylo možné zajistit požadovanou úroveň optimalizace a efektivních výsledků kampaní. Pokud je na kteroukoli službu realizovaná nová smlouva, původní smlouva zaniká. Výpověď musí být doručena na emaily uvedené v zahlaví smlouvy, jinak je neplatná.

10.2. Odstoupení od smlouvy: V případě prodlení Objednatele s úhradou ceny služeb nebo jiné platby, popřípadě s dodáním potřebných podkladů či poskytnutím jiné součinnosti ze strany Objednatele, je Dodavatel oprávněn od smlouvy kdykoli odstoupit.

10.3. Kterákoli ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy kdykoli odstoupit v případě úpadku nebo hrozícího úpadku druhé smluvní strany, v případě insolvenčního řízení proti druhé smluvní straně nebo v případě vstupu druhé smluvní strany do likvidace.

10.4. V případě přerušení spolupráce objednatel emailem informuje dodavatele, zda má dodavatel při přerušení vypnout kampaně. Pokud se již dodavatel s objednatelem před tím emailem nedomluvil jinak.

10.5. V případě ukončeni spolupráce objednatel emailem informuje dodavatele, zda má dodavatel při ukončení vypnout kampaně. Pokud se již dodavatel s objednatelem před tím emailem nedomluvil jinak.

10.6. Pokud je přerušena správa ze strany objednatele, a po dobu přerušení jsou zaslány ze systému Ads, Merchant, Google Tag Manager, Google analytics informace o pozastavení reklamy, Merchant centra, produktů, XML feedu, ověření totožnosti inzerenta, omezení viditelnosti, pozastavení Merchant centra a další, neručí objednatel, že tyto chyby po obnovení správy dohledá a napraví, jelikož již nemusí být zobrazené notifikace u výše uvedených systému.

10.7. Při přerušení správy je objednatel povinen zaplatit dodavateli daný měsíc ve kterém je správa přerušena a následující měsíc správy PPC, i když je správa přerušena. Při obnovení správy pak dodavatel nevystavuje fakturu objednateli na první měsíc správy.

‌10.8. Ukončením smlouvy není ovlivněno právo Dodavatele na úhradu služeb poskytnutých během trvání smlouvy. Pokud byla smlouva ukončena Objednatelem nebo z důvodů na straně Objednatele, je Dodavatel oprávněn požadovat rovněž náhradu nákladů vynaložených na poskytnutí nebo přípravu na poskytnutí těchto služeb.

10.9. Ukončením smlouvy není dotčena platnost ustanovení, které s ohledem na jejich povahu mají smluvní strany zavazovat i po skončení smlouvy.

10.10. Objednatel se zavazuje, že po dobu trvání této Smlouvy a po dobu deseti (10) let po jejím ukončení se zdrží jakéhokoli přímého kontaktu s konzultanty a manažery Dodavatele za účelem obcházení Dodavatele a sjednávání obdobných služeb, které jsou předmětem této Smlouvy. Za přímý kontakt se považuje zejména, nikoli však výlučně, osobní setkání, telefonický hovor, e-mailová komunikace, komunikace prostřednictvím sociálních sítí a jiných komunikačních platforem. 

10.11. Objednatel se dále zavazuje, že s konzultanty a manažery Dodavatele neuzavře žádnou smlouvu o spolupráci, jejímž předmětem by byly obdobné služby. V případě porušení tohoto ustanovení je Objednatel povinen uhradit Dodavateli smluvní pokutu ve výši 20 000 Kč za každý jednotlivý prokázaný případ porušení.

11. REKLAMACE

11.1. V případě vadného poskytnutí služeb z důvodu na straně Dodavatele je Objednatel v rámci reklamačního řízení oprávněn požadovat přiměřenou slevu. Právo na přiměřenou slevu Objednateli nenáleží, pokud byl o vadě informován již před poskytnutím služby nebo pokud Objednatel vadu služby sám způsobil, například udělením nevhodných pokynů nebo neposkytnutím nutné součinnosti.

11.2. Objednatel musí reklamaci uplatnit písemně, na adresu sídla Dodavatele nebo kontaktní e-mail Dodavatele (info@ppcprofits.cz). Reklamace musí být uplatněna do 3 dnů ode dne, kdy byla vada Objednatelem zjištěna, nejpozději však do šesti měsíců od poskytnutí služby.

11.3. Záruční doba je poskytována na jednotlivé služby podle zákona aktuálně platných právních předpisů. Dodavatel si vyhrazuje lhůtu 30 dnů pro rozhodnutí o reklamaci.

11.4. V případě výpadku v poskytování služby se za vadu považuje pouze výpadek způsobený Dodavatelem trvající déle než 24 hodin.

11.5. Námitky vůči vystaveným fakturám je Objednatel povinen uplatnit do 7 dnů po doručení faktury písemně či e-mailem. Uplynutím této doby právo Objednatele namítat vady fakturace zaniká.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Smluvní strany se zavazují chránit veškeré údaje a informace týkající se druhé smluvní strany, které se dozvědí v rámci vzájemné spolupráce (dále Důvěrné informace). Smluvní strany se zavazují nevyužít důvěrné informace pro sebe nebo třetí osobu jinak, než v souvislosti s plněním smlouvy, s výjimkou zpřístupnění důvěrných informací v nezbytném rozsahu při plnění povinnosti uložené právními předpisy nebo orgány veřejné moci, popřípadě tehdy, kdy jsou tyto důvěrné informace v nezbytném rozsahu zpřístupněny právním, daňovým a jiným odborným poradcům nebo subdodavatelům, pokud je to nezbytné pro plnění smlouvy nebo ochranu zájmů smluvní strany.

12.2. Objednatel odpovídá za soulad s  právními předpisy a dobrými mravy u obsahu všech jím dodaných podkladů a za to, že předané podklady jsou správné a úplné. V případě porušení odpovídá Objednatel Dodavateli za veškerou způsobenou škodu a nemajetkovou újmu.

12.3. Objednatel souhlasí s tím, aby statistická data, týkající se jednotlivých prvků jeho internetového marketingu, mohla být Dodavatelem využívána za účelem dalšího anonymního zpracování. Jedná se zejména o data z účtu Google Analytics, PPC platforem a podobně.

12.4. Změnu smlouvy nebo dohodu, která se odchyluje od těchto Všeobecných obchodních podmínek, je možné sjednat pouze písemnou formou. Za písemnou formu se považuje i e-mailová zpráva na adresu Dodavatele.

12.5. Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavírané mezi Objednatelem a Dodavatelem. V případě rozporů mezi obsahem smlouvy  nebo potvrzené objednávky a Obchodními podmínkami, má vždy přednost smlouva nebo potvrzená objednávka.

12.6. Smluvní vztah mezi Dodavatelem a Objednatelem se řídí právem České republiky.

12.7. Poskytoval má právo tyto Obchodní podmínky kdykoli změnit. Tuto změnu je povinen oznámit Objednateli nejpozději 15 dnů přede dnem její účinnosti. 

12.8. Tyto Obchodní podmínky jsou účinné od 12.8.2025 a nahrazují předchozí Všeobecné smluvní podmínky.

 

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp