E-mailing
Chcete být se svými zákazníky v kontaktu i poté, co opustí váš web? Chcete je informovat o nových akcích nebo jim posílat pravidelný newsletter? Pak je na čase začít s e-mail marketingem. V PPC Profits pro vás vybereme ideální rozesílkový software, rozsegmentujeme váš mailing list a připravíme sadu e-mailových šablon.
Jak postupujeme u e-mailingu?
1) Zjistíme, jakých cílů chcete e-mailingem dosáhnout, a podle toho vybereme vhodný software a vymyslíme strategii.
2) Připravíme šablony nejčastějších typů rozesílek, aby ladily k vaší vizuální identitě.
3) Nastavíme rozesílky a vyhodnocování.
4) Nastavením základních funkcí to nekončí. Zaškolíme váš tým v práci s e-mailingovým softwarem MailChimp, SmartEmailing nebo ECOMAIL. Poradíme, který software je vhodný pro vaše marketingové cíle. Pomůžeme s copywritingem e-mailů a neustále vám budeme přinášet tipy na zlepšení efektivity e-mailingových kampaní z naší praxe.







4 důvody, proč zvolit PPC Profits pro e-mailing:
- Věnujeme se i dalším disciplínám online marketingu, které umíme s e-mail marketingem účinně propojit.
- Pokud nemáte vlastní databázi e-mailů, pomůžeme vám je získat tak, abychom adresáty neobtěžovali spamem.
- Všechny postupy jsme už vyzkoušeli za vás, takže víme co, jak, kdy a komu posílat, aby byl efekt e-mailingu co největší.
- Kdykoliv se na nás můžete obrátit s rychlou konzultací nebo úpravou.
Jak to probíhá?
- MailChimp nebo SmartEmailing? Poradíme, který software je vhodný pro vaše marketingové cíle.
- Připravíme strategii i kreativu rozesílky včetně sady šablon.
- Zaškolíme váš tým v práci s mailingovým softwarem.
- Úspěšnost e-mailingu vyhodnocujeme a podle získaných dat dále upravujeme strategii.
Marketingové automatizace – přehled
Představujeme základní seznam doporučených e-mailových automatizací, které mají zásadní vliv na výkon a efektivitu. Tyto scénáře Vám umožní komunikovat se zákazníky ve správný čas, s relevantním obsahem a často i s motivačním bonusem, který podpoří jejich další interakci – ať už jde o opuštěný košík, přání k svátku nebo třeba poděkování za věrnost.
Opuštěný košík
Zákazník nedokončil nákup? Pošleme mu připomenutí cca po 3 hodinách od opuštění e-shopu. Pokud stále nereaguje, lze mu zaslat druhou zprávu s nabídkou (např. sleva), která ho může motivovat k dokončení objednávky. Cílem je zvýšit počet dokončených nákupů a jednoduše získat zpět ztracené zákazníky.
Sběr kontaktů (jedna z nejúčinnějších automatizací!)
Na e-shopu se zobrazí vyskakovací okno s nabídkou. Po přihlášení k odběru obdrží zákazník uvítací e-mail – s dárkem, slevou nebo poděkováním. Pokud slevu nevyužije do cca 14 dnů, může být odeslán připomínající e-mail. Cílem tohoto efektivního nástroje pro budování databáze kontaktůje je navázat vztah a povzbudit první nákup.
Svátková kampaň
Automatické přání ke jmeninám s možností přidání bonusu (např. sleva, dárek). Pokud slevu nevyužije do cca 14 dnů, lze zaslat připomínku. Automatické přání pomůže budovat emočně pozitivní kontakt se zákazníkem. Zákazník má pocit, že si ho vážíme.
Dárek k objednávce
Zákazník obdrží e-mail cca 3 dny po nákupu s bonusem – např. e-bookem, slevovým kódem nebo tipy. Cílem je posílit vztah, motivovat k dalším objednávkám a zvýšit úspěšnost opakovaných nákupů.
Výročí registrace nebo nákupu
Automatický e-mail zaslaný po 3 měsících, 6 měsících nebo 1 roce od registrace nebo nákupu, který pomáhá udržet značku v povědomí zákazníka a posiluje dlouhodobou loajalitu.
Opakovaný nákup
Po uplynutí určité doby připomeneme možnost doplnit zásoby. Automatizaci lze zaměřit i na konkrétní kategorie produktů. Cílem je podpořit další nákup a zvýšit frekvenci objednávek.
Dotazník spokojenosti
Po dodání zboží nebo určitém počtu objednávek obdrží zákazník e-mail s dotazníkem. Možno doplnit o odměnu za vyplnění (sleva, doprava zdarma). Do emailu vytváříme i lištu spokojenosti 1–10. Získáme tak zpětnou vazbu, což umožní dále zlepšovat služby a posilovat důvěru zákazníků.
VIP program
Po třech a více objednávkách předáme zákazníkovi status VIP. Označíme kontakt štítky pro budoucí cílení nabídek nebo kampaní. Odměňováním věrných zákazníků posilujeme jejich věrnost a podporujeme další nákupy.
Novinky na e-shopu
Přehled novinek z e-shopu zasílaný např. 1× měsíčně, pokud je aktivní kategorie "Novinky". Cílem je udržet zákazníka informovaného o sortimentu, což zvyšuje zájem o produkty a podporuje impulzní nákupy.
Ceník
Naše služby i ceny jsou individuální a na míru. Pro přesnější cenovou nabídku se nám ozvěte.


















Co o nás říkají klienti?
Spolupráce s firmou PPC Profits je perfektní. Komunikace funguje skvěle, vše nám vždy vysvětlí, práce je odvedená včas a hlavně vidíme výsledky. Pokud se rozhodujete mezi více firmami, tak z vlastní zkušenosti můžu říci, že PPC Profits jsou nejlepší a také cena je příznivá.
Vaše služby z oblasti internetového marketingu mně zvedly násobně obrat e-shopu Colorika.cz. Spolupráci doporučuji.
PPC reklama nám pomohla ke zkvalitnění našich stránek a díky marketingu zvýšila počet klientů. Děkujeme za spolupráci a rychlé jednání.