Elementy vstupní stránky pro optimalizaci posledního prokliku

jak optimalizovat elementy vstupní stránky
Většina majitelů webů přehlíží důležité informace, které hrají velkou roli v konverzních cestách zákazníků.

Většina majitelů webů přehlíží důležité informace, které hrají velkou roli v konverzních cestách zákazníků. Toto přehlížení může způsobit až 90 % odchodů z webu.

Většina obchodníků přehlíží skutečnost, že kliknutí před reklamou je stejně důležité, jako to, co se děje po jejím ukončení. To znamená, že uživatelská zkušenost před kliknutím je stejně důležitá, jako uživatelská zkušenost po kliknutí na reklamu.

Přesvědčivá kreativa, výzva k akci i text motivují uživatele k tomu, aby na reklamu klikli a podívali se, co skrývá další obsah, který je umístěn na vstupní stránce. Ale co je přesvědčí k tomu, aby na stránce zůstali dostatečně dlouho a přečetli si dostatek informací o vaší nabídce? Právě zde hrají důležitou roli prvky na vstupní stránce.

Nechcete platit za kliknutí na reklamy, které nepřinášejí požadované konverze? Pak optimalizujte své reklamy i vstupní stránky dle posledních prokliků.

Co je to optimalizace na poslední kliknutí?

Optimalizace na základě posledního kliknutí zajišťuje, že kliknutí na reklamu vede ke konverzi tím, že nasměruje návštěvníky na vstupní stránku, která odpovídá zprávě reklamy. Když optimalizujete stránky a reklamy dle uživatelské zkušenosti po kliknutí, motivujete uživatele, který již kliknul na reklamu, aby klikl také na tlačítko s výzvou k akci.

A jak optimalizovat elementy vstupní stránky?

Psaní přesvědčivých textů je jen polovinou úspěšné PPC strategie vedoucí ke konverzi. Abyste zajistili, že vaši potenciální zákazníci, jejichž kliknutí na reklamu jste právě zaplatili, provedou konverzi, měli byste optimalizovat následující prvky vstupní stránky.

Přizpůsobení sdělení

Pokud bude obsah odpovídat primárnímu sdělení, které jste uvedli v reklamě, budete mít mnohem větší šanci na úspěch, než kdyby tomu tak nebylo. Kromě nadpisů a samotných textů se ale zaměřte také na obrázky (pro grafické reklamy) a primární barvy značky.

Nabídku, kterou jste uvedli v reklamě, musí uživatel na vstupní stránce ihned najít. Při retargetingu je důležité, aby byla dodržena shodná sdělení, pro která uživatelé na váš web přišli.

Konverzní poměr

Vstupní stránka je samostatnou stránkou vašeho webu vytvořená k propagaci konkrétní nabídky, a proto splňuje jeden konverzní cíl. Poměr konverze se vztahuje k počtu prvků, na které lze na stránce kliknout, v porovnání s počtem cílů konverze.

Vstupní stránky s více než jedním prvkem, na který lze kliknout, odvádějí návštěvníka od cíle konverze tím, že mu umožňují odejít kliknutím pryč ze stránky před konverzí. V konečném důsledku ztratíte peníze vynaložené na kliknutí na reklamu.

Kontrastní tlačítko s výzvou k akci

Hlavním úkolem tlačítka s výzvou k akci je zachytit pozornost návštěvníků a přesvědčit je, aby na něj klikli. To, jak bude tlačítko vypadat a kde na stránce bude umístěno, určí, zda to udělají. Neexistuje žádná univerzální barva, kterou byste měli použít. Důležité je, aby bylo tlačítko kontrastní s pozadím stránky a obsahovalo relevantní výzvu k akci.

Kontrastní tlačítko s výzvou k akci

Prázdný prostor na stránce

Prázdný prostor na stránce je chápán jako prostor mezi jednotlivými částmi textu a prvky stránky. Pomáhá upozornit na konkrétní prvky vstupní stránky, jako je například tlačítko s výzvou k akci. Tento prostor pomáhá zlepšit uživatelský zážitek, který do jisté míry souvisí s mírou konverze.

Vylepšete i vy své vstupní stránky tak, abyste zvýšili konverzní poměr dle posledního kliknutí. Výsledky této optimalizace možná budete překvapeni.

 

zdroj: ppchero.com, google.com, cpcstrategy.com

Autor: Martina Rosenkrancová, Petr Hádek a kolektiv

Zdroj: cpcstrategy.com, ppchero.com, google.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp