Ve dnech 1. a 2. května 2018 se odehrála v San José v Kalifornii již po deváté jedna z nejdůležitějších událostí ve světě sociálních sítí, a to výroční konference vývojářů Facebooku zvaná jednoduše F8.
Videa jsou poslední dobou čím dál oblíbenější a marketingoví specialisté vědí, že tento marketingový formát může velmi ovlivnit výsledky jejich kampaní.
Fakt, že jako cíl svých reklam na Facebooku nastavíte konverzi, ještě neznamená, že tato reklama uživatele opravdu přiměje k akci. Pokud si přejete, aby vaše reklamy na Facebooku byly efektivní, je třeba kromě nastavení cíle provést několik dalších kroků.
Inzerujete na Facebooku, ale máte pocit, že vaše reklama není dostatečně efektivní? Máme pro vás několik tipů, které vám pomohou získat z reklamy na Facebooku více.
Facebook je už delší dobu významnou platformou pro B2C inzerenty, kteří tímto způsobem přímo oslovují konečné spotřebitele. Může ale být prospěšný i pro B2B.