Pochopení záměru, s jakým uživatel vyhledává konkrétní klíčové slovo, zjednodušuje celý proces SEO. Jak porozumět záměrům uživatele a kategorizovat jednotlivá klíčová slova podle záměru?
Ať už k získávání návštěvnosti pro váš projekt používáte SEO, nebo PPC, neměli byste se zaměřovat jen na nejeden z těchto kanálů. Společně totiž dokážou mnohem víc.
Přestože „on-page“ SEO hraje důležitou roli při tvorbě stránek, optimalizace „off-page“ faktorů je stále stejně důležitá. Zde je několik tipů, jak vylepšit off-page SEO.
Dostat návštěvníka na vaši stránku je teprve začátek. Aby jeho návštěva skončila úspěšnou konverzí, je třeba pro něj připravit promyšlenou landing page, která vzbudí jeho důvěru a přesvědčí jej o výhodách vašeho produktu.
Optimalizace konverzního poměru je způsob, jak jednoduše zvýšit zisk webových stránek pomocí jejich úprav. Optimalizace konverzí dokáže výrazně zvýšit konverzní poměr a zajistit okamžité zvýšení zisku.