Další březnové novinky v PPC a online marketingu

Březen
Přečtěte si, co je nového ve světě placené PPC reklamy a online marketingu a využijte tyto novinky ke zvýšení efektivity vašich marketingových kampaní.

Také konec března 2024 přinesl do světa PPC a online marketingu nové strategie a nástroje, které mohou výrazně ovlivnit výkonnost kampaní a ROI marketérů. S rostoucí konkurencí na digitálních trzích se firmy musí neustále adaptovat na nejnovější trendy v placeném vyhledávání, aby zůstaly konkurenceschopné. V tomto článku se zaměříme na klíčové aktualizace v oblasti PPC, včetně nových funkcí reklamních platforem a změn v algoritmech, které mohou zásadně změnit pravidla hry. Zjistěte, jak je můžete využít k posílení vaší online přítomnosti a zvýšení efektivity vašich marketingových kampaní.

Jarní nabídka Seznamu

Jaro klepe na dveře. Jak toho využít v PPC kampaních? Jaro s sebou přináší spoustu zajímavých obchodních příležitostí. Lidé přemýšlejí, jak letos zvelebí zahradu, co vylepší na chatě a jaké novinky si pořídí do domácnosti nebo šatníku. Na jarní sezónu se těší i cyklisté a další sportovci a své stroje po zimě opráší i majitelé motocyklů. Přívětivější počasí navíc znamená, že lidé začnou plánovat jarní výlety. Využijte toho ve svých kampaních.

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace

T-Mobile chce v nové marketingové strategii, aby se jeho zákazníci cítili #MeziSvými. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie, který staví především na chvílích strávených ve společnosti nejbližších. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a nejzásadnější charakteristiky, postoje a pocity Čechů napříč generacemi za poslední léta. Komunikaci zahájí spot na sociálních sítích a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na něj pak 8. dubna naváže první ze série klasických marketingových kampaní. 

Google: Reklamy nejsou překážkou pro umístění ve vyhledávání

Google objasňuje, že webové stránky s reklamami mohou mít dobré pozice, i když je důležité vyvážit monetizaci s uživatelským komfortem. Webové stránky s reklamami se stále mohou dobře umisťovat ve výsledcích vyhledávání Google. Nadměrné nebo vtíravé reklamy, které narušují uživatelský zážitek, však mohou nepřímo ovlivnit pozice ve vyhledávání. Vyvážení monetizace a spokojenosti uživatelů je klíčové pro udržení dobrých pozic ve vyhledávání.

Instagram aktualizuje vyhledávání hashtagů

Instagram změnil způsob, jak uživatelé mohou objevovat relevantní obsah pomocí hashtagů. Nyní po kliknutí na hashtag zobrazí širší výsledky vyhledávání, které s ním souvisí.

Když nyní kliknete na konkrétní hashtag, Instagram zobrazí kompletní výsledky vyhledávání pro dané téma – stejně, jako byste je viděli v sekci Objevujte. Což představuje změnu oproti současnosti, kdy Instagram zobrazoval pouze TOP posty týkající se daného hashtagu. 

Google blokuje 5,5 miliardy špatných reklam a využívá umělou inteligenci pro zvýšení bezpečnosti reklam

Společnost Google nedávno uveřejnila svou zprávu o bezpečnosti reklam v roce 2023, ve které podrobně popisuje své úsilí o zajištění bezpečnosti a transparentnosti reklamních prostředků pro uživatele i inzerenty. Jedním z klíčových prvků tohoto úsilí je využití generativní umělé inteligence a strojového učení, které pomohlo zvýšit účinnost prosazování pravidel a zablokovat ohromných 5,5 miliardy špatných reklam. Kromě toho Google omezil dalších 6,9 miliardy reklam v různých oblastech obsahu, čímž přispěl k zachování integrity reklamního prostředí. Důraz kladl také na boj proti podvodům s reklamou a snahu zajistit integritu voleb. Tato zpráva o bezpečnosti reklamy podtrhuje závazek společnosti Google k poskytování bezpečného a důvěryhodného online prostředí pro všechny své uživatele.

Google Ads představuje přizpůsobitelnou automatizaci 

Google Ads uvádí na trh "Solutions" pro zjednodušenou správu kampaní a automatizaci. "Solutions" nabízí přizpůsobitelné šablony pro různé reklamní úlohy, které jsou přístupné všem úrovním dovedností. Inzerenti mohou snadno vytvářet, sledovat a upravovat "Řešení" a efektivně tak optimalizovat své kampaně. Nástroj, který najdete v sekci "Nástroje" v Google Ads, vám pomůže vytvářet přehledy o výkonu, spravovat rozpočty a efektivněji optimalizovat vaše reklamní úsilí.

Google testuje AI Chat na stránkách pro vývojáře

Google testuje beta verzi funkce AI Chat s názvem Side Panel Chat, která je integrována do subdomény stránek pro vývojáře. Společnost Google zavádí beta testování funkce AI Chat v subdoméně stránek pro vývojáře, která je schopna odpovídat na otázky týkající se čehokoli, co je na stránkách pro vývojáře, například v dokumentaci SEO, strukturovaných dat a hodnocení.

Předpokládá se, že funkce bude dostupná na všech stránkách pro vývojáře a bude odpovídat na otázky týkající se stránky, na které se návštěvník webu nachází, nebo jakékoli jiné stránky v dokumentaci pro vývojáře.

Generování obrázků Google Ads Performance Max je nyní k dispozici pro všechny

Společnost Google zavádí nástroje umělé inteligence v aplikaci Performance Max, které mají posílit reklamní kampaně prostřednictvím automatizovaného vytváření zdrojů. Tyto nástroje pomáhají generovat více textových a obrazových prostředků. Tyto funkce, které byly původně představeny v listopadu, jsou nyní celosvětově dostupné v angličtině a další jazyky budou následovat. Kromě toho Google vylepšuje ukazatel síly reklamy, který inzerentům poskytuje více informací o jejich reklamních prostředcích, včetně jejich množství a kvality.

Nový produkt Seznamu - Visible

Plaťte jen za zobrazení, která jsou skutečně vidět s produktem Seznam Visible. Věděli jste, že téměř každý druhý zakoupený banner je nevizibilní? To znamená, že přibližně polovinu impresí, které si zakoupíte, uživatelé buď nemohou zaregistrovat, nebo k nim jednoduše ani nedoscrollují. Pokud chcete zvýšit povědomí o své značce, měla by se vizibilita stát primární metrikou, na kterou se zaměříte. A právě s tím vám pomůže nový produkt Seznam Visible.

Google zavádí v Evropě změny ve vyhledávání nákupů

Společnost Google zavádí v Evropě nové funkce vyhledávání, včetně změn výsledků nakupování, aby vyhověla předpisům EU. Cílem změn je dosáhnout souladu s novým zákonem EU o digitálních trzích. Tento zákon reguluje velké technologické společnosti s údajným cílem podpořit spravedlivou hospodářskou soutěž.

Cílem zákona DMA, který vstoupil v platnost 6. března, je podpořit spravedlivou hospodářskou soutěž na evropském digitálním trhu zavedením nových pravidel pro velké technologické společnosti označované jako "gatekeepers".

Režim souhlasu V2: Google sdílí klíčové podrobnosti pro inzerenty

Společnost Google v březnu v Evropě prosadí nové požadavky na personalizované reklamy, které vyžadují aktualizace souhlasu, aby byly zachovány možnosti cílení. Inzerenti musí do března přijmout režim souhlasu v2. Přijetí je nezbytné pro další zobrazování personalizovaných a remarketingových reklam. Inzerenti musí přijmout opatření do března 2024, jinak riskují ztrátu kritických reklamních možností v regionu.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp