konverzní poměr

Máte vysoké CTR a málo konverzí? Co s tím?

Vysoká návštěvnost nezaručuje vysoký počet konverzí. Pokud je váš konverzní poměr nízký a náklady na PPC reklamu vysoké, může být rentabilita vašeho webu ohrožena. Zlepšete tedy konverzní poměr svého webu a získejte ze své návštěvnosti maximum.
Přečíst článek

Jak na optimalizaci konverzního poměru

Optimalizace konverzního poměru je způsob, jak jednoduše zvýšit zisk webových stránek pomocí jejich úprav. Optimalizace konverzí dokáže výrazně zvýšit konverzní poměr a zajistit okamžité zvýšení zisku.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp