Cílem lead generation účtů je rychle získat motivované zákazníky na internetu. Jak ale optimalizovat reklamy tak, aby přinášely více konverzí? Slyšeli jste už o personalizátorech reklam?
Geografické cílení
Není žádným tajemstvím, že geografické cílení je mnohdy klíčové. Například restauraci v Praze reklama, která bude zaměřena na Brno, příliš fungovat nebude. Existuje hned několik možností geografického cílení. Cílit je možné jak na určité oblasti a jejich okolí, tak na konkrétní poštovní směrovací čísla. K lepšímu cílení reklam nám mohou pomoci také personalizátory v AdWords.
Přizpůsobení reklam pomocí personalizátorů
Nástroje, které pomáhají přizpůsobit reklamy, pomáhají také vyřešit některé texty. Geografické cílení, o kterém se zmiňujeme výše, můžete využít také při práci s textem. Místo toho, abyste vytvářeli spoustu textů v jednotlivých reklamních kampaních, můžete využít tzv. personalizátor, který texty obmění za vás. Zkrátka v textech vymění město na základě lokality, ve které se nachází vyhledávající uživatel.
Personalizátory neumožňují pouze obměňování reklam na základě lokality. Je možné také nastavit, jaké reklamy se budou uživatelům zobrazovat na základě zařízení, které používají (tedy počítač nebo mobilní zařízení). Tyto funkce vám ušetří čas se psaním dvou typů textů, a zároveň vám dají možnost použít různé výzvy k akci.
V rámci personalizátorů je velice dobrou strategií také odpočet času. Na uživatele, kterým je reklama zobrazena, působí dojem časové tísně, která je nutí vykonat akci co nejdříve. Oblíbené je také zobrazení ceny za produkt přímo v reklamě.
Závěr
Personalizátory reklam jsou nástroje, které přizpůsobují reklamu v reálném čase kontextu potenciálních zákazníků. Reklamy jsou tedy přizpůsobeny tomu, co skutečně hledají, jaká zařízení používají atd. A co vy? Používáte ve svých reklamách personalizátory?
autor: Martina Rosenkrancová, Petr Hádek a kolektiv
zdroj: ppchero.com, google.com, wordstream.com, searchengineland.com