Pro B2B firmy může být efektivní správa AdWords účtu na konkurenčních trzích poněkud náročná. Jak si udržet nízké náklady, a přitom zvyšovat skóre kvality?
PPC reklama v AdWords funguje jako aukce a při velmi nízkém objemu vyhledávání a vysoké konkurenci dochází k velmi vysokému CPC. Místo toho, abyste vkládali nemalé finance do neúčinných reklam, vyzkoušejte následující tipy, které můžete aplikovat ihned.
Začněte s vylučujícími klíčovými slovy
Volba vhodných klíčových slov je v rámci PPC reklamy jedním z nejvýznamnějších kroků. Určete si, na která klíčová slova byste si přáli, aby byl váš web zobrazován. Vhodné je také zvolit vylučující klíčová slova, tedy slova, na která si naopak být zobrazováni nepřejete.
Důležité také je, soustředit se zejména na kvalitu získaných leadů. Proto je třeba, zaměřit se při zadávání vylučujících klíčových slov na výrazy, které budou vyhledávat uživatelé, kteří váš produkt pravděpodobně nezakoupí. Takoví uživatelé zpravidla vyhledávají možnosti zaměstnání v daném oboru, levné produkty nebo dokonce zdarma, recenze, statistiky atd.
Strategický remarketing
Když je remarketing proveden správně, je velmi efektivní. V rámci remarketingu ideálně nabízejte uživatelům nabídky na produkty, na které se již dívali. Remarketing by také měl probíhat co nejdříve od doby, kdy daní uživatelé navštívili váš web. Po 60 dnech už uživatel pravděpodobně produkt, na který se původně díval, nezakoupí.
Oslovujte zákazníky vašich konkurentů prostřednictvím reklamy na Gmailu
Více než miliarda uživatelů internetu používá Gmail. A jen málo inzerentů využívá jeho výhod, což je obrovská škoda. Gmail totiž dokáže cílit na uživatele, kteří navštívili určitou webovou stránku nebo na uživatele, kteří komunikují s určitými doménami.
Rozšíření reklam
Google AdWords také umožňuje rozšíření reklam, a to například rozšíření o volání, údajů o sídle, o odkazy na konkrétní části vašeho webu, další texty atd. Nebojte se experimentovat s těmito rozšířeními. I pomocí nich můžete své reklamy oproti konkurenci podstatně vylepšit.
Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv
Zdroj: marketingland.com, searchengineland.com, google.com