SEO analýza webu
Žádný úspěšný web se dnes prakticky neobejde bez optimalizace pro vyhledavače. SEO neboli optimalizace webu pro vyhledavače je již dlouhá léta nedílnou součástí marketingové strategie. Jedná se však o pracný a dlouhodobý proces, a proto se vyplatí vědět, kterým krokům byste se měli věnovat jako první, které nedostatky na vašem webu jsou z hlediska SEO nejzávažnější a čemu případně můžete dát nižší prioritu. Z tohoto důvodu je velmi důležitým vstupním bodem SEO analýza webu, která vám pomůže odhalit případné nedostatky bránící vašemu webu získat lepší výsledky ve vyhledávání.
Vyhledávače hodnotí kvalitu webu dle spousty faktorů. Na základě tohoto hodnocení je pak web zobrazován ve výsledcích vyhledávání na konkrétní pozici. Chcete vědět, jak si váš web současně stojí ve výsledcích vyhledávání? Rádi byste odhalili nedostatky, které mu brání k lepšímu umístění? Nevíte, na co se máte při optimalizaci zaměřit? Na tyto otázky vám odpoví SEO analýza webu, kterou pro vás náš tým zkušených specialistů rád zpracuje na základě svých dlouholetých zkušeností.
4 důvody, proč pro SEO analýzu webu zvolit PPC Profits:
- Zjistíme, jak si váš web aktuálně stojí ve výsledcích vyhledávání na důležitá klíčová slova.
- Zpracujeme pro vás podrobnou SEO analýzu, která je základním stavebním kamenem pro tvorbu efektivní SEO strategie.
- Pomůžeme vám s dílčími problémy nebo pro vás zajistíme správu SEO od A do Z.
- Navrhneme pro vás postup optimalizace webu pro vyhledavače, který bude mít dlouhodobý efekt.
Jak to probíhá
- Optimalizaci pro vyhledavače se náš tým věnuje již řadu let.
- Věnujeme se nejen SEO, ale i souvisejícím marketingovým aktivitám, které jsou nedílnou součástí online strategie.
- Zaměříme se na technickou i obsahovou stránku vašeho webu.
- Používáme pouze nejmodernější nástroje a víme, jaké postupy opravdu fungují.
Jak postupujeme a na co se zaměřujeme při SEO analýze webu?
Nejdříve se seznámíme s vaším oborem podnikání a cíli vašeho webu. V rámci SEO analýzy webu se zaměříme na širokou škálu faktorů, které ovlivňují pozici vašeho webu ve vyhledávání. Zaměříme se na technickou i obsahovou stránku vašeho webu a zjistíme také, zda nepoužíváte zakázané praktiky, které vedou k penalizaci.
Velmi důležitou součástí vašeho webu je homepage, na které by měly být uvedeny základní informace týkající se vašeho podnikání, a mělo by být na první pohled jasné, jaké akce od uživatele na vašem webu očekáváte. Může si zde návštěvník webu koupit produkt nebo si objednat službu?
Zaměříme se také na strukturu webu, rychlost načítání stránek, mobilní verzi webu, práci s textem, obrázky, zpětné odkazy atd.
Velmi důležitým faktorem ovlivňujícím pozici vašeho webu ve výsledcích vyhledávání je také kvalita a relevance obsahu. Zhodnotíme proto efektivitu vašeho obsahu a navrhneme případné úpravy, které odpovídají požadavkům SEO.
Dále se podíváme do Google Analytics a zjistíme, jakou má váš web míru okamžitého opuštění, z jakých zdrojů přicházejí návštěvníci na váš web, kolik času na vašem webu tráví, z jakých stránek odcházejí, jaký je konverzní poměr vašeho elektronického obchodu, případně jaké procento návštěvníků splní stanovené cíle atd.
Naším cílem je, aby vašemu webu rozuměli uživatelé i vyhledavače. Svěřte analýzu SEO webu i následnou správu nám a buďte ve výsledcích vyhledávání opravdu vidět. Náš tým SEO specialistů se danému oboru věnuje již řadu let a neustále sleduje nejnovější trendy.
Kolik stojí SEO analýza webu?
Naše služby i ceny jsou individuální a na míru. Pro přesnější cenovou nabídku se nám ozvěte.
Co o nás říkají klienti?
S poskytovanými službami jsme byli spokojeni a totéž platí, co se týče komunikace a vstřícnosti. Jako partnera pro poskytované služby můžeme doporučit.
Vaše služby z oblasti internetového marketingu mně zvedly násobně obrat e-shopu Colorika.cz. Spolupráci doporučuji.
I have been working with PPC profits for several years and I am very satisfied with the results.
Správa a návrhy kampaní – jsme spokojeni. Oceňuji především komunikaci, odpovědi na všechny otázky a návrhy vlastních hesel. Měsíční reporty jsou krátké, ale výstižné. Doporučuji. :-) Šárka Kuchtová, COOLAGENT.