Naše spolupráce s internetovým obchodem Prima-obchod.cz se datuje již od roku 2019. Naším úkolem bylo zvednout návštěvnost a tržby prostřednictvím PPC reklamy Google Ads a zbožového vyhledávání na Zboží.cz a Heureka.cz, což se nám úspěšně daří.
Prima-obchod.cz je e-shop, který se věnuje prodeji textilní galanterie a souvisejících produktů, jako jsou například dekorace a módní doplňky.
Co jsme udělali v průběhu spolupráce
Jedním z požadavků klienta byla optimalizace a správa PPC kampaní pro Google Ads. Aktualizovali jsme proto seznam klíčových slov, které hledají potenciální zákazníci a zjistili jsme také, která klíčová slova sice přinášení návštěvnost, ale nevyplácejí se. Tato slova jsme zařadili jako vylučovací, aby neplýtvala reklamním rozpočtem a klient tak dostal za své peníze z PPC inzerátů maximum. Průběžně jsme přidávali další produkty z e-shopu, analyzovali a hledali nová klíčová slova, která jsme zařazovali do nových kampaní.
Sledovali jsme a měřili výkon jednotlivých PPC kampaní až do úrovně klíčových slova a vyhodnocovali jejich efektivitu. Klíčová slova a inzeráty, ze kterých neplynuly dostatečné tržby, aby se jejich provoz vyplatil, jsme průběžně vypínali a ušetřené peníze jsme směrovali do klíčových slov, které přinášely nejvíce konverzí. Podařilo se nám tak dramaticky snížit cenu za proklik i náklady na jednu konverzi a zároveň zvednout konverzní poměr.
Naším dalším úkolem byla optimalizace a správa napojení e-shopu prima-obchod.cz na zbožové vyhledávače Zboží.cz a Heureka.cz. Naše práce spočívala ve správném sestavení a kontrole funkčnosti produktových feedů, kontinuální kontrole spárovanosti jednotlivých produktů se záznamy na zbožových vyhledávačích a také s měřením a vyhodnocováním výkonnosti.
Jaké výsledky přinesla naše spolupráce?
Jelikož jak PPC reklama, tak i zbožové vyhledávače dokáží oslovit zákazníky v pokročilé fázi nákupního procesu, kdy již jsou pro zakoupení produktu rozhodnuti, byly výsledky správy Google Ads, Zboží.cz a Heureka.cz více než pozitivní. Podařilo se nám snížit podíl nákladů na obratu, zvýšit míru prokliků a konverzní poměr. Díky optimalizaci se nám podařilo s minimálními náklady přivést na web Prima-obchod.cz mnoho nových zákazníků.
Co plánujeme do budoucna
Algoritmy zbožových vyhledavačů a PPC platforem se pořád mění, je proto potřeba držet s těmito změnami neustále krok. Dále proto plánujeme pokračovat s optimalizací jednotlivých PPC kampaní i produktových XML feedů abychom mohli zachovat a vylepšit výkonnost klientova webu.
Co o nás říká náš klient?
- Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? Ano, jsme velice spokojení
- Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Efektivnost, snížení nákladu na PPC reklamy, kdy nám klesli náklady a zvýšil se počet objednávek. Dříve jsme si PPC reklamy dělali sami, jakmile jsme však správu rekm předali této firmě, tak rozdíl byl obrovský.
- Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Rozhodně doporučujeme a již jsme tak i učinili. Dotyčná firma je s nimi rovněž maximálně spokojena.