Jak na organický obsah na TikToku po aktualizaci algoritmů v únoru 2025

středa, 16. dubna 2025 ve 13.00 

TikTok byl jediná sociální síť, kde se vědělo, jak fungují algoritmy a co udělat proto, aby se video dostalo k tisícům, až milionům uživatelů. To vše se ale změnilo začátkem roku, kdy TikTok zcela změnil algoritmy a nově “tlačí” úplně jiný typ obsahu. Nejenom obsah, ale i chování na sítí se tak radikálně mění. Co dál? My Vám poradíme.

Společně se podíváme na to:

  • jak to fungovalo se starými algoritmy
  • co se od února 2025 změnilo a jak s tím dál naložit? Shrneme si novinky a změny
  • tipy a triky, jak dělat obsah, aby se líbil algoritmům

Probereme nejenom to jaký druh obsahu produkovat, ale i to, jak se na TikToku chovat a jak budovat komunitu, aby Vás algoritmy odměnily tím, že Vaše videa budou ukazovat masám lidí.

Registrace 

PPF Banka
Nestlé
Adidas
VUT
Dr. oetker
Roche
Suez
Skřivánek
Unis
Tüv Süd
Online webinář - jak na organický obsah na TikToku po aktualizaci algoritmů v únoru 2025
  • Nezávazná registrace: Vyplňte registrační formulář= Váš email a odešlete ho.
  • E-mail s pokyny: Během několika minut obdržíte e-mail s číslem bankovního účtu, na který můžete zaslat platbu.
  • Úhrada: Zaplaťte částku 1500 Kč na zaslaný bankovní účet.
  • Poznámka k platbě: Do poznámky platby uveďte své jméno a e-mail, na který pošleme link, kde se webinář bude realizovat.
  • Potvrzení a odkaz: Po obdržení platby vám do 48 hodin v pracovních dnech zašleme na email, který jste uvedli v poznámce platby, daňový doklad a odkaz na webinář.

Prezentaci Vám zašleme po webináři, záznam nebude.

Důležité upozornění: Bez uvedení jména a e-mailu do poznámky platby nemůžeme platbu spárovat a zaslat vám odkaz na webinář.

Upozornění: Po zaplacení částky za webinář bohužel nevracíme peníze v případě, že se nemůžete zúčastnit (např. z důvodu nemoci nebo jiných okolností).

Kdo by si webinář neměl nechat ujít?

  1. Tvůrci obsahu a influenceři – Pokud se chcete udržet v kurzu a pochopit, jak tvořit virální obsah i po změnách algoritmů.
  2. Marketingoví specialisté a brand manažeři – Pokud spravujete firemní účet a potřebujete vědět, jak nové algoritmy ovlivní dosah, engagement a růst značky.
  3. Majitelé e-shopů a podnikatelé – TikTok je silný nástroj pro prodej. Zjistěte, jak jej využít efektivně i po změnách v roce 2025.
  4. Agentury a freelanceři – Pokud spravujete TikTok pro klienty, je nezbytné být v obraze a přizpůsobit strategie novým podmínkám.

Co o webináři říkají jeho účastníci?

Webináře se zúčastnilo již 57 účastníků

"Tento webinář mi úplně otevřel oči. Myslela jsem si, že TikTok algoritmus chápu, ale změny v roce 2025 jsou opravdu zásadní. Teď konečně vím, jak svůj obsah přizpůsobit!"

Jana K., influencerka

"Díky za skvělé tipy! Spravuji firemní TikTok účet a po posledních změnách jsme zaznamenali pokles dosahu. Po webináři jsme začali testovat novou strategii a už vidíme první výsledky!" 

Martin S., marketingový specialista

"Obávala jsem se, že TikTok už nebude tak efektivní pro náš e-shop, ale teď vím, jak využít nové algoritmy ve svůj prospěch. Skvělý webinář plný konkrétních tipů!" 

Petra L., majitelka e-shopu

Nezávazná registrace

Kapacita je omezena.
Registrujte se ihned

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp