Problémem současné online reklamy je skutečnost, že potenciální zákazníci jí často nevěří. Není divu, reklamy na nás útočí ze všech stran a všechny tvrdí, že právě ten jejich produkt je ten nejlepší, bez kterého nemůžete žít. Lidé si tak postupně pěstují takzvanou reklamní slepotu, která jim umožňuje reklamy podvědomě ignorovat. Influencer vám však umožní to změnit. Přestože lidé nevěří reklamě a tvrzením výrobců, věří lidem, kteří pro ně přestavují určitou autoritu – influencerům.
Kdo je to vlastně ten influencer?
Influencer je člověk, který je známý a uznávaný mezi určitou komunitou a je schopen svým chováním a výroky tuto skupinu ovlivňovat. Pokud například influencer zveřejní rozhovor, kde pozitivně zmíní nějaký produkt, lidé mají tendenci tento produkt vnímat mnohem lépe než předtím.
Právě proto firmy začínají do svého obsahu přidávat důvěryhodné doporučení od třetích stran, lidí, kteří jsou v daném oboru autoritou. Firmy, které chtějí svým zákazníkům nabídnout co nejlepší uživatelskou zkušenost,
často oslovují externí odborníky, kterým publikum, které značky chtějí oslovit, věnuje pozornost.
Partnerství s relevantními influencery na společném vytváření obsahu může firmám, které se snaží oslovit stále skeptičtější publikum, výrazně pomoci. Mohou tak vytvořit obsah, který bude důvěryhodnější a přesvědčí zákazníka ke koupi mnohem lépe než samotné dobré jméno vaší firmy.
Zvyšte důvěryhodnost vaší značky pomocí obsahu od influencerů
Samotné citování influencerů na vašich stránkách samozřejmě nestačí. Abyste dokázali zvýšit důvěru zákazníka ve vaše produkty, musí být příspěvky influencerů skutečné, autentické, a navíc i přitažlivé, aby si získaly pozornost jejich obdivovatelů a fanoušků.
Při výběru vhodného influencera, který by dokázal zvednout upadající prodej vašich produktů, nemusíte hned oslovovat známé celebrity, jako je například Leoš Mareš. Jednak byste se pravděpodobně nedoplatili a za druhé stejnou, nebo možná i lepší službu vašemu byznysu udělá někdo, kdo není všeobecně známou celebritou, ale je uznáván publikem, na které váš marketing cílíte.
Influencer marketing a SEO se mohou vzájemně doplňovat
Zvyšování důvěry ve vaše produkty pomocí influencer marketingu jde ruku v ruce s propagací vašeho obsahu a obsahu vytvořeného influencery na internetu. A to je místo, kde můžete v influencer marketingu využít SEO.
Vyhledavače, jako je Google nebo Seznam, si totiž již dávno uvědomily, že poskytování nejlepších výsledků vyhledávání koreluje s úspěšným zapojením reklamy. To znamená, že nejen organické výsledky vyhledávání, ale i reklamy musí být pro uživatele tou nejlepší odpovědí na jimi položené dotazy.
Pro firmy to znamená poskytování skvělé uživatelské zkušenosti s výsledky vyhledávání, pochopení záměru hledajícího a poskytnutí obsahu, který splňuje tato očekávání přesně v tom okamžiku, kdy je to potřeba.
►To je právě účelem moderního SEO: poskytnout uživatelům vysoce specifické a užitečné informace, které jim pomohou při řešení jejich problému nebo uspokojování jejich potřeb.
Zvyšte důvěryhodnost vaší značky
Chcete-li dosáhnout optimálního výkonu SEO, měl by váš kvalitní a relevantní obsah fungovat na
rychle se načítajících stránkách, které jsou kompatibilní se zobrazováním na mobilních telefonech a jsou považovány za důvěryhodné jinými weby, které na ně odkazují. Ještě lepšího výsledku dosáhnete, když tento obsah doplníte obsahem známých odborníků nezávislých na vaší firmě.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com