Zásady Google ohledně zkreslování informací v PPC

Pravidla PPC reklamy
Google nedávno aktualizoval své zásady. Pokud zjistí nepravdivé informace v reklamních kampaních, pozastaví na trvalo váš účet Google Ads.

Pozor na nedodržení pravdivých informací v reklamních kampaních 

Google Ads aktualizoval část svých zásad. Aktualizace se týká především obchodních podmínek. Pokud Google zjistí, že vaše reklamní kampaně nemají aktuální informace, nebo jsou dokonce nepravdivé, může vám natrvalo pozastavit váš účet na Google Ads. 

Co je předmětem porušení zásad? 

Pokud Google zjistí, že lákáte své zákazníky k tomu, aby se rozdělili se svými penězi nebo důležitými informacemi, nebo pokud předstíráte falešnou identitu nebo naznačujete příslušnost k veřejné osobě, značce nebo organizaci, může vám od března natrvalo zablokovat váš účet Google Ads. 

Co z toho plyne? 

Jestliže Google přijde na to, že porušujete tyto zásady, pozastaví vám vaše účty Google Ads. A to bez předchozího upozornění. Navíc vám už nebude povoleno znovu inzerovat u společnosti Google. 

Kdy se začnou tyto zásady uplatňovat v praxi a funguje to pro celou Evropu od stejného data? 

Google začne nová pravidla týkajících se nepravdivých či zavádějících informací v reklamních kampaních uplatňovat od začátku března. Jinak je tomu ve Francii. U tamních inzerentů začne tyto zásady prosazovat až v dubnu. 

Proč nás to zajímá 

Pokud se stane, že nějaká z vašich reklam tyto zásady poruší, nezbývá nic jiného než provést nápravná opatření ještě před tím, než začne Google tato pravidla uplatňovat v praxi. Pokud reklamy nepoupravíte, můžete se dostat na „černou listinu“ a získat trvalý zákaz inzerce u Google. 

Co na to říká Google

  • „Porušení těchto zásad bereme velmi vážně a považujeme je za závažné.“
  • „Prostudujte si tyto zásady a zjistěte, zda některá z vašich reklam spadá do oblasti působnosti těchto zásad. Pokud ano, odstraňte tyto reklamy před příslušným datem vynucení.“

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Kristýna Franclová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp