
Článek na portálu Eurologport s názvem "Tržby e-shopů letos dále porostou až o 8 %, tempo růstu asi zpomalí" analyzuje očekávaný vývoj českého e-commerce trhu v roce 2025. Podle predikcí by tržby českých e-shopů měly meziročně vzrůst o 5–8 %, což představuje zpomalení oproti více než 10% růstu v předchozím roce. Tomáš Čupr, ředitel společnosti PPC Profits, vysvětluje, že růst reálných mezd, přibližujících se k průměru 50 tisíc korun měsíčně, zvýší ochotu domácností utrácet. Nicméně tempo růstu e-commerce se zpomalí. Článek dále upozorňuje na pokračující trend specializace e-shopů, legislativní změny v oblasti ochrany osobních údajů a rostoucí důraz na personalizaci nabídky. Pavel Včela ze společnosti GLS zmiňuje úspěšnou expanzi českých e-shopů na zahraniční trhy a nárůst počtu zásilek do Evropy. Ladislav Hrbáček ze společnosti Leadhub zdůrazňuje význam personalizované komunikace a věrnostních programů pro udržení zákazníků. Trendem je také zvýšená poptávka po udržitelných produktech, přičemž více než polovina zákazníků řeší udržitelnost výrobního a dodavatelského cyklu. I přes rostoucí kupní sílu obyvatel zůstává zájem o slevové akce, zejména v oblasti elektroniky, módy a sportovního vybavení.