Uber a Expedia se možná spojí

Uber a Expedia se možná spojí
Uber zvažuje koupi cestovatelského webu Expedia, což by mu pomohlo stát se „superaplikací“ a významně ovlivnit cestovní sektor.

Na Seznam Zprávy vyšel článek o možném spojení Uberu a webu Expedia. K tématu se vyjadřuje i ředitel PPC profits, Tomáš Čupr. Uber, alternativní taxislužba s tržní hodnotou téměř 170 miliard dolarů, uvažuje o koupi cestovatelského webu Expedia, jehož hodnota je odhadována na 20 miliard dolarů. Tento krok by Uberu umožnil přiblížit se k cíli stát se „superaplikací“ – digitálním tržištěm nabízejícím široké spektrum služeb. Podle marketingového experta a ředitele PPC Profits, Tomáše Čupra, by tato akvizice mohla výrazně ovlivnit cestovní sektor. Uber již dominuje v oblasti městské přepravy, zatímco Expedia je významným hráčem na trhu dovolených a dálkového cestování. Spojení obou firem by mohlo vytvořit mocného lídra v cestovním průmyslu.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp