Tržby z povánočních výprodejů rostou

Feedit
České domácnosti plánují v povánočních výprodejích na internetu utratit o 10 až 15 % více než loni, přičemž největší zájem je o elektroniku, módu a sportovní vybavení.

Na webu Feedit.cz vyšel článek o tom, že České domácnosti plánují v povánočních výprodejích na internetu utratit o 10 až 15 % více než loni, přičemž největší zájem je o elektroniku, módu a sportovní vybavení.

Podle předpovědi společnosti PPC Profits utratí české domácnosti v povánočních výprodejích na internetu o 10 až 15 % více než loni. 

Tento nárůst je přičítán kombinaci vyšších reálných příjmů domácností a opatrnosti při předvánočních nákupech, kdy lidé vyčkávají na výraznější slevy po Vánocích. Největší zájem je o slevy v oblasti elektroniky, módy a sportovního vybavení. 

Tomáš Čupr, ředitel marketingové agentury PPC Profits, v článku hovoří o očekávaném růstu tržeb z povánočních výprodejů v e-shopech, který by měl letos dosáhnout 10–15 %. Zmiňuje, že tento růst je výsledkem kombinace několika faktorů: vyšších reálných příjmů domácností a opatrnosti zákazníků při předvánočních nákupech, kdy stále více lidí vyčkává na výraznější slevy po Vánocích. Čupr také zdůrazňuje, že největší zájem je tradičně o slevy na elektroniku, módu a sportovní vybavení, což odpovídá dlouhodobým trendům spotřebitelského chování.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp