Tržby e-shopů letos násobně vystřelí

Feedit.cz
Dvě třetiny zákazníků chtějí využít Black Friday nejen na vánoční nákupy. E-shopy očekávají výrazný nárůst tržeb díky výhodným nabídkám.

Na FEEDIT.cz vyšel článek o tom, že Black Friday zůstává jednou z nejvýznamnějších příležitostí pro nakupující i e-shopy. Podle průzkumu plánují dvě třetiny zákazníků využít této akce nejen k vánočním nákupům, ale také k výhodným nabídkám pro osobní potřebu. Očekává se, že tržby internetových obchodů během Black Friday výrazně vzrostou, přičemž mnoho z nich se zaměří na speciální nabídky a slevy, aby přilákaly více zákazníků. Tento trend podtrhuje význam Black Friday v marketingových strategiích i v plánování nákupů. Tomáš Čupr, ředitel marketingové agentury PPC profits, v článku zdůrazňuje význam Black Friday jako klíčové nákupní sezóny nejen pro zákazníky, ale i pro obchodníky. Mnoho lidí využívá tuto příležitost k nákupu vánočních dárků, a to často na základě podrobného průzkumu cen, slev a recenzí. Black Friday přispívá k tomu, že lidé využívají cenová srovnání a vyhledávají nejvýhodnější nabídky, což částečně mění chování spotřebitelů směrem k většímu důrazu na přípravu a plánování. Dále uvedl, že Black Friday a další předvánoční slevové akce oslabují tradiční povánoční výprodeje, ačkoli ty si stále uchovávají určitý význam díky zvýšené koupěschopnosti po Vánocích, kdy lidé utrácejí peníze nebo poukázky obdržené jako dárky.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp