Trendy, které v roce 2024 ovlivňovaly marketing na trhu v ČR

Screenvoice
Objevte klíčové marketingové trendy roku 2024 v Česku: růst privátních značek, důraz na ESG, využití umělé inteligence a vliv zahraničních online tržišť.

Článek "Trendy, které letos ovlivnily marketing na českém trhu" na webu ScreenVoice.cz analyzuje klíčové faktory ovlivňující český marketing v roce 2024. Mezi hlavní trendy patří růst privátních značek, zvyšující se důraz na ESG (environmentální, sociální a správní aspekty), integrace umělé inteligence do marketingových strategií, vliv zahraničních online tržišť, význam věrnostních programů a prodlužování slevových akcí jako Black Friday. Článek poskytuje přehled o tom, jak se firmy přizpůsobují měnícím se preferencím spotřebitelů a dynamice trhu.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp