Tipy pro psaní textů pro PPC reklamy

Psaní textů pro PPC reklamy
Velmi důležitou součástí PPC reklamy jsou texty. Právě ty totiž finálně rozhodnou o tom, zda uživatel klikne na reklamu, či nikoliv.

Velmi důležitou součástí PPC reklamy jsou texty. Právě ty totiž finálně rozhodnou o tom, zda uživatel klikne na reklamu, či nikoliv. Jak tedy správně napsat texty pro PPC reklamu, aby opravdu dosahovala požadovaných výsledků?

Velmi důležitý je první dojem, který vaše reklama vytvoří v uživateli, když vidí vaši reklamu ve výsledcích vyhledávání. Nekvalitně napsanými texty můžete pokazit více, než si myslíte. Níže uvádíme několik tipů, jak vaše texty vyšperkovat tak, aby reklamy byly opravdu efektivní a lidé na ně klikali.

Získejte inspiraci k textům přímo od klientů

Požádejte své zákazníky o vyplnění krátkého dotazníku, ve kterém popíší, proč si váží vašich služeb, jak by vaše služby popsali atd. Právě vaši zákazníci mnohdy vystihnou výhody vašich produktů nejlépe.

Potřeby vašeho cílového publika

Než začnete psát reklamní texty, podívejte se na vaše produkty z pohledu cílového publika. Jaké jsou jeho potřeby? Proč by měl být pro ně váš produkt dobrý? Jaké problémy řeší? Jaké dotazy týkající se vašeho produktu mohou mít?

Pište texty pro vaše publikum, nikoliv pro vás

Reklamní texty pište pro publikum, nikoliv pro vás. Nepište my, ale pro vás, vy atd. Co zní lépe? Létáme do Las Vegas, nebo poleťte do Las Vegas?

Porovnání s konkurencí

Jistě víte, v čem spočívají vaše konkurenční výhody. Popište v textech benefity vašeho produktu a zaměřte se také na to, v čem jste lepší než konkurence.

Klíčová slova

V reklamách doporučujeme také používat klíčová slova související s vaším produktem. Ideálně je používejte v nadpisech.

Výzva k akci

Velmi dobře funguje, když reklamní texty obsahují výzvu k akci. Doporučujeme tedy, výzvy k akci typu kupte ještě dnes, objednejte si, vyzkoušejte atp., zahrnout.

Závěrem je nutno říci, že jednotlivé texty reklam byste měli také testovat. Vyhodnocujte, které typy reklamních textů nejlépe konvertují a které naopak nejsou úspěšné.

 

Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

Zdroj: ppchero.com, cpcstrategy.com, marketingland.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp