Aktuálně nejvíce diskutovanou a zároveň nejvíce viditelnou změnou je využívání principů nového Timeline profilu i pro stránky. Jednoduše řečeno, tato změna je natolik nová, že je ještě brzy hodnotit, jaký dopad bude mít na firemní stránky na Facebooku a zda je tato změna přínosem nebo naopak problémem pro správce a majitele stránek. V minulém textu jsme se zabývali změnami, které se týkají převážně záhlaví stránky a tzv. Cover photo. Nicméně pro reklamu na Facebooku síti přicházejí i další změny, které se dotknou způsobu, jakým jsou aktuální stránky zpracovány. Velmi viditelnou změnou jsou nové rozměry pro Facebook aplikace, vstupní stránky, eshopy a další. Nově bude šířka těchto součástí nastavena na 810 px. Méně příjemnou změnou je však novinka v přístupu na Facebook stránky. Jednoduše řečeno, již nelze využívat vstupní stránky jako výchozí. Vstupní stránky se staly velmi oblíbeným nástrojem pro prvotní kontakt s novými fanoušky stránek. Dle nových pravidel bude jako první vždy zobrazena Zeď stránek. Toto značně snižuje potenciál reklamy na Facebooku v podobě uvítacích stránek. I přesto, že jsme se doposud zabývali těmi méně příjemnými změnami, Facebook na reklamu nezanevřel, pouze se ji snaží podporovat jiným stylem. Pozitivní změnou je jistě možnost plnohodnotně pracovat s prezentací historie firmy, vytvořením přehledné časové osy pomocí časových údajů a vhodných fotografi z daných okamžiků. Zároveň je také možné efektivněji pracovat s jednotlivými statusy. Pro efektivní reklamu na Facebooku umožnil statusy zvýrazňovat a také rovnou umístit na 7 dní na úplný počátek stránky, kde budou nejlépe viditelné. Díky tomu je možné zdůrazňovat různé akce či nové produkty.
Timeline pro stránky mění reklamu na Facebooku II.
Jak bylo již nastíněno v předchozím článku, Facebook rekama se neustále vyvíjí v závislosti na ostatních změnách celé sociální sítě i jejích jednotlivých součástí.
Více článků z blogu
Používáte sdílené rozpočty pro financování kampaní? Vyhněte se jejich kanibalizaci
Vlastimil Malík
| 17. 12. 2024
Výhody a nevýhody používání sdíleného rozpočtu pro financování marketingových PPC kampaní. Kdy jej využít, a kdy vašemu byznysu naopak škodí?
Přečíst článek
Nastavte správně rozpočtovou strategii všech fází PPC kampaně
Vlastimil Malík
| 16. 12. 2024
Jak na rozpočtovou strategii reklamní PPC kampaně? Naučte se efektivně investovat finanční prostředky v každé etapě propagace.
Přečíst článek
Potřebujete vyladit klíčová slova pro PPC kampaň? Pomůže vám AI
Vlastimil Malík
| 13. 12. 2024
Zapojte umělou inteligenci do správy klíčových slov pro vaše PPC kampaně. Získáte více použitelných frází i lepší přehled o chování vašich zákazníků.
Přečíst článek