TikTok propojuje vyhledávání s Googlem

Tiktok Google
Sociální síť TikTok přichází s novinkou ve vyhledávání. Uživatelé nyní ve výsledcích vyhledávání mohou snadněji prokliknout na výsledky vyhledávání z vyhledávače Google přímo skrze vyhledávač na TikToku. To jim přináší lepší uživatelský zážitek!

Jak funguje propojené vyhledávání?

Propojené vyhledávání ulehčuje práci uživatelům, kteří používají vyhledávač na TikToku a rádi by nalezli k hledanému obsahu více. Do vyhledávání na TikToku tak mezi vyhledaná videa přibylo pole, které nabízí možnost přejít přímo z TikTok vyhledávání do vyhledávače Google. Uživatel bude odkázán na výsledky vyhledávání (SERP) k dotazu, který zadal ve vyhledávání na platformě TikTok.

Proč vzniklo propojení Googlu s TikTokem?

Jednoznačnou odpověď bohužel neznáme. Nejspíše se však Google bojí o ztrátu svých uživatelů, kteří by mohli místo vyhledávače Google začít používat v hojné míře vyhledávání na TikToku, a tak se s TikTokem dohodl na spolupráci. To mu umožní přesunout část uživatelů ze sociální sítě zpátky do svého vyhledávače. Zda je partnerství mezi platformami placené, rovněž není jasné.

TikTok se snaží neustále posouvat uživatelský zážitek. Slyšeli jste už o tom, že testuje chatbota, který usnadní vyhledávání a pomůže objevit další zajímavý obsah?

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp