TikTok: Co je Creator Search Insights a jak tuto funkci využít

TikTok
Sociální síť TikTok, populární především díky krátkým videím, přichází s novou funkcí Creator Search Insights. Použijte ji pro úpravu své obsahové strategie.

Co je Creator Search Insights na TikToku?

Tvůrci na sociální síti TikTok mohou nově využívat funkci Creator Search Insights, díky které mohou tvořit trendová videa. Funkce totiž umožňuje sledovat populární vyhledávací dotazy, na základě kterých mohou upravit svou obsahovou strategii a přidávat taková videa, která mají díky aktuálnosti tématu vyšší šanci na úspěch.

Proč byste měli Creator Search Insights používat?

Především vám pomůže zvýšit pravděpodobnost interakce s vaším publikem. Díky novému nástroji můžete filtrovat hledaná témata na základě trendů nebo vhodnosti pro vámi sdílený obsah. Po vyfiltrování získáte přehled nejoblíbenějších vyhledávaných dotazů včetně procent oblíbenosti. Hledané výrazy si můžete uložit a následně je zakomponovat do tvorby nových videí.

Velkou výhodou této funkce je možnost zobrazit si často vyhledávaná témata, která nejsou aktuálně dostatečně pokrytá. Získáte tak více prostoru pro svou realizaci, jelikož je v těchto kategoriích videí zatím nízká konkurence, přestože o ně mají uživatelé zájem.

Podle TikToku zvýší vytváření obsahu souvisejícího s oblíbenými tématy vyhledávání vyhledávací hodnotu obsahu tvůrců, což může vést ke zvýšení odměn a uznání vašeho účtu. Obrovskou výhodou je, že je tento nástroj snadný na používání. Poradíte si s ním tak i bez hlubších znalostí statistik.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp