Posmrtné nakupování je realitou. Jak se proměňuje zákaznické chování?
Po dvou letech máme ideální příležitost zhodnotit změny v nákupním chování spotřebitelů a také to, jak ovlivňují firmy, jejich produkty a služby. Zůstanou tyto změny – urychlené pandemií – trvalé, nebo jsou jen dočasné? Jak velké změny se udály v maloobchodu a co je třeba v důsledku toho udělat? Na to odpovídá čerstvý Future Shopper Report 2022.
Novinky a trendy ze zahraničí, které hýbou světem retailu
I když se situace na maloobchodním trhu po ráně zasazené pandemií v mnohém vrací do relativního normálu, je nutné si uvědomit, že se nákupní chování v uplynulých dvou letech výrazně proměnilo. Tím se zároveň mění i role kamenných obchodů a retailové komunikace. Inspirací mohou být západní retailové trhy, které se na klíčové změny už adaptovaly či úspěšně adaptují.
Instagram prozradil, jak vybírá doporučené příspěvky do feedů
Chcete lépe pochopit, jak fungují algoritmy Instagramu a jak podle nich optimalizovat svůj marketing? Instagram zveřejnil nový přehled, ve kterém informuje, jak hodnotí obsah svých doporučených příspěvků neboli příspěvků, které se zobrazují v hlavním feedu od účtů, které v aplikaci nesledujete.
On-line supermarkety řeší prodej potravin na splátky
On-line supermarket Rohlik.cz zvažuje zavedení možnosti nákupu potravin na splátky. E-shop Košík.cz umožňuje odloženou platbu, v současné době ji využívají hlavně rodiny s dětmi. Prodej potravin na splátky v souvislosti s vysokou inflací v současné době neplánují oslovené kamenné řetězce, podle některých to není řešení problému. Vyplývá to z ankety ČTK mezi obchodníky.
Reels nabídnou nový konverzní nástroj, vylepšené analýzy a další novinky
Meta oznámila několik nových aktualizací pro videa Reels na Facebooku a Instagramu. Těšit se můžete například na rozšíření populární nálepky, lepší analytiky nebo automaticky vytvořené klipy.