Chat se SearchBotem
Snapchat se spojuje se společností Foshpa a nabízí inzerentům lepší přehled o kampaních.
Partnerství umožní uživatelům efektivněji měřit dopad a účinnost reklam na platformě se zvláštním zaměřením na křížový marketing návratnosti reklamních výdajů (ROAS).
Inzerentům také umožní přímo porovnávat výsledky jejich kampaní na Snapchatu s dalšími kanály, jako je například vyhledávání, což umožní přesnější pochopení celkové výkonnosti kampaní.
Proč nás to zajímá?
Inzerenti mohou tyto rozšířené poznatky využít k efektivnější optimalizaci kampaní pro silnější atribuční schopnosti, přesné určení příležitostí k růstu a maximalizaci ROAS.
Co je Foshpa?
Fospha je analytická platforma, která sleduje všechna kliknutí a zobrazení a prezentuje tato data v řídicím panelu, aby uživatelům pomohla identifikovat akce, které zvyšují náklady na akvizici a ROAS.
Pokud máte zájem o přístup k těmto rozšířeným informacím, obraťte se na správce účtu Fospha nebo Snapchat, abyste získali další podrobnosti.
Společnost Snapchat uvedla ve svém prohlášení:
"Díky tomuto partnerství pomohou společnosti Fospha a Snap marketérům zvýšit jejich důvěru ve výdaje na Snapchatu a umožní jim využít vysoké výkonnosti kampaní při vyšších výdajích."
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Martina LeVeneur
Foto zdroj: pixabay.com