Rozšiřte počet klíčových slov v PPC

Optimalizace PPC
Správně provedené rozšíření klíčových slov a vstupních stránek vám může pomoci rozšířit vaše PPC kampaně, přizpůsobit se novým trendům a získat více zákazníků.

Digitální marketing a reklama se neustále vyvíjejí společně s novými online trendy, chováním zákazníků a požadavky odvětví. To znamená, že marketingové a reklamní strategie by nikdy neměly být považovány za neměnné, spíše byste se měli vždy ujistit, že se vaše strategie a taktiky vyvíjejí v důsledku současné situace.

A právě zde dělají marketéři a vedoucí pracovníci firem první chybu. Abyste vytvořili dokonalý marketingový plán pro PPC reklamu, je třeba, aby byl váš plán flexibilní a škálovatelný. To vám pomůže přizpůsobit přístup, rozšířit různé prvky strategie a zlepšit výsledky v konkurenčním odvětví.

Přesně o tom si dnes budeme povídat - o rozšiřování klíčových slov a vstupních stránek a o tom, jak vám tato taktika může pomoci zvýšit počet vašich PPC kampaní v roce 2023 i v dalších letech. Zde je to, co byste měli vědět.

Co je rozšíření klíčových slov a proč je důležité?

Na konkurenčním trhu malých a středních podniků musí firmy neustále přidávat hodnotu svým marketingovým a reklamním snahám, aby si vybudovaly konkurenční výhodu, a to znamená přidávat do seznamu relevantní klíčová slova. Klíčová slova nejsou důležitá jen pro vaše celkové marketingové úsilí - jsou zásadní pro výběr správné vstupní stránky a optimalizaci PPC reklamy.

Pokud máte například restauraci, pak byste měli vědět, že lokalizovaná klíčová slova jsou základem marketingu pro majitele restaurací, protože umožňují budovat vaši online viditelnost. Možná jste ale nevěděli, že rozšíření klíčových slov může zvýšit i výkonnost vaší reklamy a vstupní stránky.

Totéž platí pro jakoukoli místní nebo globální firmu, protože přidání nových klíčových slov vám umožní rozšířit dosah a viditelnost vašich reklam, ale také dosah a relevanci vašich vstupních stránek. To nás přivádí k další důležité otázce.

Co je to rozšíření cílových stránek?

Rozšířením vstupních stránek je myšleno přidání hodnoty vašim vstupním stránkám prostřednictvím lepší a relevantnější implementace klíčových slov, stejně jako celkové optimalizace vstupních stránek z hlediska uživatelského záměru, vizuálních vylepšení a zlepšení výkonu, optimalizace pro mobilní zařízení a dalších.

Rozšíření vstupních stránek je jedním z nejlepších způsobů, jak zvýšit viditelnost značky a výkonnost reklam, které vedou na vstupní stránky. Koneckonců, vaše reklama může být jen tak účinná, jak účinná je vaše vstupní stránka.

Proto byste měli své vstupní stránky neustále rozšiřovat, abyste ospravedlnili výdaje na reklamu a pomohli svým PPC kampaním přinášet dlouhodobě pozitivní výsledky. Nyní, když už víte, co je to rozšiřování klíčových slov a vstupních stránek, projdeme si některé osvědčené postupy, které můžete použít.

Nejlepší způsoby, jak najít více relevantních klíčových slov

Pravidelné vyhledávání nových klíčových slov pro reklamní texty PPC a vstupní stránky je základním krokem k budování dlouhodobých a plodných reklamních kampaní. Koneckonců vyhledávání a implementace klíčových slov není jednorázová záležitost a vyžaduje neustálé investice, pokud chcete mít náskok před konkurencí.

S ohledem na to vám přinášíme návod, jak můžete najít relevantnější klíčová slova:

  • použijte nástroj Plánovač klíčových slov Google
  • vyhledávejte ve vyhledávači Google nové relevantní fráze
  • identifikujte a používejte synonyma klíčových slov
  • používejte specializované nástroje, jako jsou BuzzSumo a Ahrefs.
  • zvažte SEO pro YouTube a hledejte klíčová slova v názvech a popisech videí.
  • projděte vstupní stránky svých konkurentů
  • projděte reklamní texty svých konkurentů
  • projděte obsah blogů svých konkurentů
  • zvažte využití dynamických reklam ve vyhledávání
  • přejděte na různá oborová fóra a hledejte zde dlouhá klíčová slova která lidé používají

 

Toto jsou některé z nejbezpečnějších způsobů, jak najít nové nápady na klíčová slova, která můžete přidat do reklamních textů a vstupních stránek. Nezapomeňte však analyzovat každý nový výraz, na který narazíte, a jeho potenciál a relevanci pro vaše podnikání. Měli byste mít na paměti také chybně zadané fráze, o kterých si povíme za chvíli.

Optimalizace cílových stránek pro lepší výkonnost reklam

Optimalizace cílových stránek by měla být nepřetržitým procesem, zejména pokud chcete, aby vaše výdaje na reklamu byly opodstatněné a aby vaše PPC kampaně přinášely pozitivní návratnost investic. Zatímco samotná reklama je prvním kontaktním místem, bude to právě vstupní stránka, která zaujme a přemění návštěvníky na platící zákazníky. Proto chcete, aby vaše vstupní stránky byly viditelné i ve vyhledávání, abyste zvýšili viditelnost a dosah značky.

Definice vstupní stránky říká, že se jedná o samostatnou webovou stránku vytvořenou pro marketingové a reklamní účely. Aby však generovala požadované výsledky, je třeba ji optimalizovat tím, že:

  • přidáte jasnou nabídku hodnoty
  • přidáte výzvy k akci v celém textu
  • strukturujete obsah
  • doplníte obsah vizuálními prvky
  • optimalizujete obsah stránek
  • snížíte pořebné úsilí zákazníků
  • optimalizujete nadpisy a podnadpisy
  • přidáte obsah generovaný uživateli

 

A samozřejmě je třeba optimalizovat vstupní stránky přidáváním nových klíčových slov, odstraňováním těch nevýkonných a sledováním jejich výkonnosti.

Implementace chybně zadaných klíčových slov

Jedním z nejlepších způsobů, jak zlepšit své reklamní úsilí a přidat do seznamu relevantní vyhledávané výrazy, je přidání chybně napsaných klíčových slov. Není to vhodné pro každého, ale nelze popřít, že lidé mají tendenci špatně psát výrazy, které hledají - výrazy, které chcete použít ke zvýšení viditelnosti své PPC reklamy a vstupní stránky.

Lidé mají tendenci špatně psát pojmy a fráze, kterým dobře nerozumí. To platí pro všechny nové, high-tech pojmy, které mají tendenci produkovat spoustu chybně napsaných klíčových slovních spojení.

Druhým důvodem, proč dochází k překlepům, je to, že lidé mají tendenci dělat chyby v názvech značek, obzvláště pokud jsou složitější.  Pokud lidé vaši značku často překlepávají, můžete tato klíčová slova využít k tomu, aby vás Google pro daný výraz zařadil výše. Nepřehánějte to však a používejte špatně napsané výrazy pouze jako způsob, jak rozšířit klíčová slova a vstupní stránky.

Závěr

Správně provedené rozšíření klíčových slov a vstupních stránek vám může pomoci rozšířit vaše PPC kampaně, přizpůsobit se novým trendům a získat více zákazníků. Díky pečlivé optimalizaci vstupních stránek a implementaci nových klíčových slov jste schopni ušetřit své marketingové a reklamní prostředky, což vám umožní lépe alokovat zdroje do dalších doplňkových kampaní.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp