Facebook představil nové nástroje pro skupiny
V rámci šestého ročníku Communities Summitu představila Meta nejnovější nástroje a funkcionality pro skupiny na Facebooku. Těšit se můžete například na novinku pro sdílení událostí do Stories, chaty určené pouze k prohlížení, nové odznaky pro aktivní členy nebo Reels ve skupinách. Reels jsou dnes velkým tématem na Facebooku i Instagramu. A tak je logické, že je Meta přidává také do skupin, kde nepochybně najdou užitek.
Facebook se zbaví některých svých funkcí
Na největší sociální síti zřejmě ubude obrázků ve formátu GIF. Navíc skončí speciální zpravodajský formát. Provozovatel Facebooku musí vzít zpět svou akvizici firmy Giphy. Tu Meta koupila před dvěma roky za 315 milionů dolarů a nyní se podle konečného verdiktu britského antimonopolního úřadu musí této knihovny gifů zbavit. Meta neochotně přiznala, že se nařízení podřídí, a platformu na sdílení rozpohybovaných obrázků prodá.
Facebook zpřístupňuje značkový obsah všem tvůrcům Reels
Facebook otevírá značkový obsah ve Facebook Reels všem tvůrcům na světě. Ti díky tomu získají další možnost monetizace. Firmám se zase rozšíří možnosti spolupráce s relevantními influencery a možnost propagace jejich produktů či služeb. Meta poprvé zavedla značkový obsah pro Instagram Reels v roce 2020. Nyní tyto tagy budou moci využívat také tvůrci Reels na Facebooku, a to ve svých organických příspěvcích.
Zapojte své produkty do vánočního Dárkobraní
Bez dárků by to nebyly Vánoce. Celý prosinec tak čtenářky serveru Proženy.cz budou moct soutěžit ve speciálním vánočním Dárkobraní. Zapojte svůj produkt do soutěže, zajistěte mu mediální podporu napříč Seznamem a dostaňte jej ke čtenářkám, které rády soutěží.
5 tipů pro úspěšnější marketing na Facebooku
Magazín Social Media Today připravil 5 tipů, jak na to, abyste maximalizovali zájem zákazníků o vaše produkty či služby. Těchto 5 tipů zahrnuje použití umělé inteligence, sledování konkurence a různé další tipy, které promění Facebook ve skvělý zdroj návštěvníků a příjmů.
Reklamy pro pravou část mozku jsou efektivnější, je jich ale méně
Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management. V dnešním postpandemickém světě, provázeném ekonomickou nejistotou, by měly vznikat reklamy s vtipem, šarmem a lidskou vitalitou.