Responzivní zobrazování PPC reklam

PPC reklama
Nové změny v responzivním zobrazování PPC reklam od Googlu dávají inzerentům větší možnosti při utváření jejich designu na mobilních zařízeních. Jak na to?

Oblíbený typ PPC reklamy Responsive Display Ads (RDA) projde v druhé polovině letošního roku zásadní proměnou. RDA jsou výchozí možností zobrazení již od roku 2018 a tato nová vylepšení jsou zaměřena na lepší nabídku pro inzerenty v mobilních zařízeních.

Nyní můžete mnohem snadněji používat i obrázky ve formátu na výšku. Všestrannost RDA má schopnost upravovat obrázky pro zobrazení na mobilních zařízeních, ale Google nyní umožní používat i obrázky a videa focené na výšku, což dříve dělalo problémy.

Předchozí možnosti PPC reklamy Google Responsive Display Ads vyžadovaly obrázek na šířku nebo čtvercový obrázek, přičemž se k vyplnění mezer pro mobilní reklamy používalo strojové učení. Toto nové vylepšení by mělo být vítanou možností, protože inzerentům poskytuje větší kontrolu nad vzhledem jejich reklam na mobilních telefonech.

Automaticky generované vertikální video

Pokud jste inzerent, který nemá po ruce vertikální videa, Google vám nyní pomůže tyto prostředky pro vaše RDA vytvořit. Google využívá strojové učení k tomu, aby pomocí existujících prostředků vytvořil vertikální video pro vaše PPC kampaně, to znamená, že můžete tvořit poutavé zobrazovací reklamy rychleji než kdy dříve.

Pokud jste inzerent, který má přísné standardy pro vaši značku, možná si budete chtít automatická vertikální videa před testováním prohlédnout, protože někteří inzerenti byli s automaticky vytvořenými videi v rámci kampaní Performance Max nespokojeni.

Ořez obrázků pomocí strojového učení

Jedinečným doplňkem, který přichází do Google Responsive Display Ads, je možnost ořezu obrázků pomocí strojového učení. Podle společnosti Google toto automatické vylepšení umožní vašim produktům vyniknout tím, že se plynule rozšíří tak, aby vyplnily dostupný prostor. Vaše PPC reklamy tak budou skutečně vypadat mnohem lépe na všech velikostech mobilních displejů a nebude docházet k problémům kdy na okraji obrázku či videa zůstalo volné místo.

Neměl by to být problém pro inzerenty, kteří mají k dispozici PPC reklamy ve všech možných velikostech, ale mělo by to pomoci těm inzerentům, kterým některé velikosti chybí (a ostatním to ušetří čas s jejich tvorbou).

Kreativní inspirace

Pokud jste inzerent a hledáte inspiraci pro tvorbu svých PPC reklam, Google pro vás má nový nástroj pro podporu vaší imaginace. Kreativní inspirace je online nástroj, který umožňuje zobrazit nejlepší reklamní kreativy z celého světa. K dispozici je pochopitelně funkce filtrování, která zahrnuje užitečnou možnost procházení podle typu reklamy.

Proč by vás tyto novinky měly zajímat?

Společnost Google uvedla, že její inzerenti zaznamenávají v průměru 2x více konverzí při přidání responzivní zobrazovací reklamy do reklamní skupiny se statickou zobrazovací reklamou. Tato schopnost automaticky přizpůsobovat velikost obrázku a podpora vertikálního videa by měla inzerentům umožnit poskytovat mnohem specifičtější reklamní sdělení v závislosti na použitém zařízení.

Filtrovatelné Centrum kreativní inspirace je navíc příjemným doplňkem pro inzerenty, kteří hledají nové nápady. Je vidět, že Google na své inzerenty myslí a snaží se jim přinášet stále nové funkce, který jim usnadní propagaci jejich produktů.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp