Instagram spouští nové přehledy ve Stavu účtu
Instagram přidává do panelu Stav účtu v profilech nový užitečný prvek. Ten zobrazí, jestli je váš obsah způsobilý k doporučení, anebo jestli je s něčím, co jste zveřejnili, problém. Instagram se tímto způsobem snaží tvůrcům zajistit větší transparentnost. Proto aktualizuje panel Stav účtu v aplikaci, který ukáže, zda je váš obsah způsobilý k doporučení různými systémy společnosti Meta.
Jak podpořit TV kampaň v online prostředí? Zaměřte se na frekvenci
Brandové kampaně jsou bezpochyby důležitou součástí marketingu, avšak zejména ve vysoce konkurenčním prostředí nesmíme zapomínat na budování povědomí o značce. Může však být bumper, tedy nepřeskočitelná 6sekundová videoreklama, vhodným prostředkem k rozšíření dosahu televizní kampaně? A má vůbec smysl využít tento formát jako nástroj k budování povědomí o novém produktu?
Direct pojišťovna začala propagaci na TikToku
První příspěvky, se kterými Direct pojišťovna nově vstoupila na TikTok, mají za cíl ukázat, že se pojišťovna nebojí udělat si legraci sami ze sebe, pobavit a zároveň představit firemní kulturu. Mluvčí Direct pojišťovny k tomu říká: „Dlouho jsme přemýšleli, jestli chceme tuto sociální síť využívat, a hlavně jakým způsobem. Nakonec jsme se rozhodli, že pro náš brand se TikTok celkem hodí. Jsme moderní a dynamická společnost, která mluví lidsky a má v týmu lidi, kteří mají rádi legraci. TikTok nám může pomáhat i v náborech, protože velmi snadno ukazuje, jaká jsme parta“.
Meta přidává nové možnosti pro tvůrce
Meta představila novou sadu nástrojů pro monetizaci. Zaměřila se především na zdokonalení výplatních systémů, aby tvůrci dostávali peníze rychleji. Chce také zlepšit jejich propojení s platformami Mety. Meta se v první řadě snaží o to, aby tvůrci více využívali program hvězdiček. Proto připravila řadu nových funkcionalit a nabídek. Až do konce roku například poskytne časově omezené virtuální dárky s vánoční tematikou.
8 novinek na Firmách, které Seznam nedávno zavedl
V Seznamu nedávno vylepšili Firmy.cz. V dalších odstavcích se dozvíte, jak vám mohou být novinky užitečné. Nejvýznamnější zprávou v této souvislosti je oživení webu Volná místa. Pracovní nabídky teď můžete najít ve firemních profilech stejně jako nabídky z Sauto, Sreality či Zboží. Na Firmy.cz se propíšou vaše inzeráty z Volných míst podle aktuálnosti s možností zobrazení náhledu až 3 inzerátů. Ty si můžete na webu Volná místa nahrát buď ručně, nebo si nastavit automatické stahování z vašich stránek.
Kampaně B2B firem nemusí být suché, emoce jsou důležité
I B2B firmám se vyplatí investovat do budování značky. Pokud se spolehne jen na racionální argumentování, je sama proti sobě, protože ztrácí na prodejích, ukázal ve svém příspěvku na B2B konferenci Richard Parsons z londýnské agentury True BBN. Podle Parsonse se vyplatí B2B firmám investovat do získávání povědomí na trhu. Pokud daná B2B značka získá o 10 % více share of voice, její tržní podíl roste o 0,7 % a u značek působících ve službách, dokonce o 1,8 %.
Meta přidává nové cílení reklam
Meta zavádí velmi užitečnou možnost cílení reklamních kampaní. Nově můžete spustit reklamy na Facebooku a Instagramu, které cílí na vaše sledující na Instagramu. Nyní můžete v rámci nastavení kampaně cílit reklamy na lidi, kteří sledují váš účet na Instagramu, a získat tak zcela nové publikum. Jedná se o velice užitečný nástroj, který oceníte, pokud propagujete své služby či zboží současně na Facebooku a Instagramu. Doteď totiž bylo možné vytvořit vlastní publikum na Facebooku, ale nikoliv na Instagramu.
Sezonní tipy: Silvestr 2022 a novoroční témata
Konce a začátky, bilancování i oslavy, minulost i nadějná budoucnost… V takovém duchu se nese závěr jednoho a začátek následujícího roku. V Seznam.cz pro vás vytipovali poslední a zároveň i první obchodní příležitosti roku končícího i toho, který už za pár týdnů začne. Přečtěte si, co vás v novém roce 2023 čeká!
Markething hackathon navrhoval kampaň pro Sbírku potravin
V noci ze 7. na 8. prosince 2022 proběhl na půdě Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy studentský hackathon na podporu Sbírky potravin. Cílem dobrovolníků bylo navrhnout komunikační kampaň, která na jaře pomůže oslovit veřejnost a zprostředkuje tak pomoc lidem v nouzi. Vítězný koncept se řídí mottem „I malá starost může být velká radost”. Akci pořádal spolek Markething a Česká federace potravinových bank. Hackathon tím odpověděl na zvyšující se potřebnost potravinových bank a s nimi i Sbírky potravin. Akce se zúčastnilo celkem přes 20 studentů a vítězný tým získal možnost podílet se na reálné exekuci některých svých nápadů.