Proč si najmout agenturu pro správu PPC?

Agentura pro správu PPC
Digitální svět je velmi rychle se vyvíjejícím oborem. A proto je nutné neustále sledovat nové trendy.

Digitální svět je velmi rychle se vyvíjejícím oborem. A proto je nutné neustále sledovat nové trendy. Dnes si velmi silně konkurují SEO a PPC reklamy. SEO však může být pro mnoho firem pomalým procesem, jak dostat svůj web výše ve výsledcích vyhledávání, a proto čím dál více firemních financí zpravidla proudí právě do PPC reklamy.

PPC reklama je ideální možností, jak okamžitě zvýšit návštěvnost vašeho webu. Umí oslovit relevantní zákazníky dle lokality, věku, pohlaví, zájmů nebo klíčových slov, která jednotliví uživatelé vyhledávají.

Díky tomu váš web navštíví lidé, kteří se opravdu zajímají o typ produktů nebo služeb, které vaše firma prodává. PPC reklama je čím dál oblíbenější, a to zejména pro poměrně rychle viditelné výsledky za rozumné peníze. Navíc, pomocí PPC reklamy je možné oslovit zákazníky ve všech fázích nákupního cyklu.

Ušetříte čas i peníze

Zejména v případě, že s PPC reklamou začínáte, bude levnější, když si zaplatíte experty na PPC, kteří ví, co v PPC kampaních opravdu funguje, jak reklamy nastavit a na co si dát pozor.

Agentura vám také zpravidla poradí, jak vylepšit vaše vstupní stránky, aby PPC kampaně dosáhly co nejvyšší míry konverze. PPC systémy vás samozřejmě v základu kampaně navedou a klíčová slova s texty prakticky zvládne vložit každý.

Znalost jednotlivých rozšíření, možností strategií nabídek, volby vhodných typů kampaní, další práce s klíčovými slovy a pravidelná optimalizace kampaní s cílem dosáhnout vyššího konverzního poměru jsou zde zcela klíčové. Investice do práce PPC specialistů se vám zpravidla velmi rychle vrátí právě v podobě vyšších tržeb za méně peněz  vložených do reklamy.

Technická odbornost

Základem každé úspěšné PPC kampaně je vyhodnocování klíčových výkonnostních ukazatelů a průběžná optimalizace. Instalace kódu pro sledování vašich PPC kampaní vyžaduje alespoň základní znalost HTML a správce PPC reklamy by měl v ideálním případě umět hlouběji vyhodnotit průběh kampaně v kontextu s návštěvností webu, a to pomocí Google Analytics. 

Výhodou také je, že PPC specialisté se zpravidla umí podívat na úspěšnost PPC kampaní v souvislosti s dalšími zdroji návštěvnosti, a zároveň vyhodnotit efektivitu kampaní z pohledu různých atribučních modelů.

Přesah do dalších oblastí marketingu

Další nespornou výhodou spolupráce s agenturou je fakt, že ve většině případů má agentura přesah do dalších oblastí marketingu.

Agentura vám často pomůže s tvorbou atraktivních bannerů, s tvorbou kvalitních textů, nastavením Google Analytics pro efektivní vyhodnocování přínosu jednotlivých marketingových kanálů, ale také se správou sociálních sítí, optimalizací pro vyhledávače atd.

Vyhledávání obchodně zajímavých klíčových slov není jednoduché

Analýza klíčových slov je zcela zásadním krokem pro úspěšnou PPC kampaň. Odborníci mají s volbou klíčových slov dostatek zkušeností a mají k dispozici i placené nástroje, které vám poskytnou lepší výsledky. Pokud zvolíte špatná klíčová slova, vaše reklama může být zbytečně drahá a neefektivní.

Přístup k licencovaným nástrojům pro efektivnější správu za rozumnější peníze

PPC agentury také často využívají licencované nástroje pro efektivnější správu a reporting PPC kampaní. Jedná se o nástroje pro efektivnější tvorbu relevantních reklam pro každý produkt (např. PPC Bee), nástroje pro úpravu feedů (PPC Bee), či různé konektory pro import nákladů dalších PPC systémů do Google Analytics a následně do Google Data Studia. Tyto nástroje vás při spolupráci s agenturou často vyjdou levněji, a to z důvodu rozdělení nákladů mezi vyšší počet klientů.

Sledování trendů

Specialisté z marketingových agentur neustále sledují nejnovější trendy a vědí o významných změnách v PPC systémech, které nezkušené inzerenty mohou překvapit. Experti se pravidelně zúčastňují různých školení, aby měly co nejlepší znalosti a přehled o nejnovějších trendech. PPC kampaním se věnují denně a přesně ví, které postupy opravdu fungují.

Znalost PPC terminologie

Naklikat PPC kampaň podle návodu nestačí. Marketingové specialisté se mimo jiné vyznají v terminologii, která souvisí s PPC kampaněmi. Vědí, co znamenají zkratky jako CPM, CPC, CPA a další. Pochopení těchto pojmů je v řízení PPC kampaní klíčové. Pokud nerozumíte těmto pojmům, je téměř nemožné, abyste byli ve správě PPC kampaní úspěšní.

Online marketing

Nastavení PPC kampaní může být náročnější, než jste čekali

Pro úspěšnou PPC kampaň je třeba provést několik důležitých nastavení. Například můžete vyloučit některá klíčová slova, na které nechcete, aby se vaše reklamy zobrazovaly. Pomocí geografického cílení pak můžete oslovit relevantní publikum v oblasti, kde se vaše podnikání opravdu nachází.

V případě, že budete reklamu zobrazovat v obsahové síti, měli byste vědět, kde odfiltrovat weby, na kterých by vaše reklama neměla být zobrazována. Zároveň je zde důležitá následná práce s vyhledávacími dotazy, využití možností rozšíření reklam, udržování dostatečného skóre optimalizace kampaní, nastavení konverzí, vytvoření remarketingových publik atd.  Bez perfektní znalosti systému a pochopení různých nastavení budete zbytečně platit více peněz za méně efektivní reklamy.

Agentura ví, jak má vypadat vstupní stránka

Agentura vás také případně upozorní na nedostatky vašich vstupních stránek, na které povedou vaše reklamy, a navrhne vám možné změny, které pomohou k lepším výkonům PPC kampaní.

Zkušenost s podobnými klienty

Agentury, které se na denní bázi věnují PPC kampaním, již pravděpodobně pracovaly pro klienty ze stejného oboru podnikání, jako je vaše firma. Jejich znalosti, které získaly při vedení těchto kampaní, mohou využít ve váš prospěch.

Opravdu máte čas spravovat PPC reklamy?

Posledním, ale velmi důležitým bodem, který bychom si měli připomenout, je fakt, že majitelé firem a jejich pracovníci většinou nemají dostatek času na nastavení a pravidelnou optimalizaci PPC kampaní. V takovém případě dochází k rychlému a nepromyšlenému nasazení reklam. Ve finále pak zbytečně utratíte rozpočet na kampaně, které nepřinesou požadované výsledky.

PPC Profits se věnujeme nastavení a správě PPC kampaní již řadu let. Víme, které postupy opravdu fungují, všechny kampaně běží na vašem vlastním účtu, ke kterému budete mít vždy přístup a u kampaní jakéhokoliv rozsahu denně provádíme optimalizaci s cílem dosáhnout co nejlepších výsledků.

zdroj: ppchero.com, cpcstrategy.com, google.com

Autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv

foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp