Samotné nastavení PPC kampaně je poměrně jednoduchou záležitostí, pokud máte zkušenosti z oblasti SEO optimalizace a práce s vyhledávači. Vzhledem k tomu, že PPC reklamase může stát poměrně nákladným způsobem propagace jednoduše tak, že první krok bude proveden ne zcela správným způsobem. Oním zmiňovaným prvním a nejdůležitějším krokem pro správné nastavení PPC reklamy je analýza klíčových slov. Pokud jste se někdy zajímali o některou ze součástí internetového marketingu, jistě jste se s problematikou analýzy klíčových slov již setkali. Pro PPC reklamu je analýza klíčových slov základním krokem, bez kterého nelze sestavit opravdu fungující kampaň. V základě každý majitel www stránek ví, jakého tématu se dané stránky týkají a jaká slova jsou pro daný obor charakteristická. Toto je samozřejmě značnou výhodou a při jakékoliv analýze je vhodné se poradit s ppc agenturou a sestavit základní seznam potenciálních klíčových slov. Je ovšem zásadní chybou si myslet, že tato slova jsou ona důležitá klíčová slova pro vaši PPC reklamu. Ve skutečnosti je zapotřebí tento seznam využít k tomu nejdůležitějšímu kroku. Tím je spolupráce s vyhledávači a našeptávači. Díky tomuto seznamu slov často naleznete opravdu vhodná klíčová slova, která vás ani nemusela napadnout, ale uživatelé je hledají ve velkém množství. Díky službám vyhledávačů je možné zvolit správná klíčová slova, která zaručí úspěch vaší PPC reklamy PPC reklamy. Všechny vyhledávače mají veřejně přístupné statistikyveřejně přístupné statistiky, které vám napoví, jaká klíčová slova uživatelé hledají. Velmi kvalitní nástroj pro identifikaci klíčových slov pro PPC reklamu nabízí např. Google AdWords, který je veřejně dostupný pouze po zaregistrování. Je také důležité brát ohled na konkurenčnost klíčových slov, kterou nám tyto nástroje nastíní.
PPC reklama pro začátečníky II
Jako úvod do PPC reklamy je vhodné zmínit problematiku týkající se nastavování reklamní kampaně.
Více článků z blogu
KPI pro měření obchodního úspěchu placených médií
Kristýna Franclová
| 20. 11. 2024
Zlepšete svou marketingovou strategii. Sledujte placená média a obchodní KPI spojující marketingový úspěch s dlouhodobým růstem.
Přečíst článek
Černý pátek v českých obchodech
Vlastimil Malík
| 19. 11. 2024
Black Friday 2024 láká na slevy a vánoční dárky. Podle průzkumů plánuje nakoupit až 66 % zákazníků. Jaké trendy a strategie dominují? Přečtěte si více!
Přečíst článek
“Silná trojka“ reklamy na YouTube: Nepodceňte vyhledávání, krátká videa ani přeskočitelné reklamy
Návštěvník (neověřeno)
| 14. 11. 2024
Objevte obří potenciál videoobsahu a získejte za nevelkou investici spoustu nových fanoušků i zákazníků pomocí správně umístěné reklamy na YouTube.
Přečíst článek