Máte nové webové stránky a nemůžete si dovolit čekat na přirozený nárůst návštěvnosti, který může zabrat více než půl roku? Plánujete propagační akci, výprodej na svém eshopu nebo prodáváte sezónní zboží a sezóna se nezadržitelně blíží? Ve všech těchto případech a mnoha dalších jistě potřebujete na své stránky pokud možno co nejrychleji nalákat nové návštěvníky. Pokud se nacházíte v takovéto situaci, není čas čekat, až se projeví dopady SEO. Je zapotřebí jednat rychle a operativně a přesně k tomuto účelu je více než vhodná tzv. PPC reklama. Tato záhadná zkratka neznamená nic jiného než anglické Pay-per-click, čili plaťte za proklik. V případě PPC reklama tedy již podle názvu platíte pouze za návštěvníka, který na vaše stránky přišel díky dané reklamě (prokliknul se přes ni). Všeobecně známým způsobem, jak uveřejňovat reklamu v libovolných médiích je paušální platba za určitou dobu, počet výtisků, množství www stránek, kde se reklama zobrazuje a podobně. Internet však nabízí možnost propagace s mnohem větší rozvahou. Jednoduše řečeno plaťte za opravdu efektivní reklamu, která funguje. Při využití PPC reklamy platíte pouze za návštěvníky, kteří vaše stránky opravdu navštíví. To umožňuje značně efektivnější využití rozpočtu na propagaci. Jednotlivé reklamy mají odlišně stanovenou cenu prokliku dle konkurenčnosti klíčových slov, na která se mají zobrazovat. Můžete tedy najít optimální cestu mezi nízkou cenou a skutečně vyhledávanými slovy pro své PPC reklamy. V současnosti nejznámější a nejlépe pokryté služby v ČR patří Sklik, eTarget a Google AdWords. Nově pak také Facebook s reklamou na své sociální síti. Pro správné nastavení PPC reklamy je vhodné kontaktovat zkušené administrátory reklamních kampaní. Pomohou vám vyhnout se zbytečným nákladům na prvotní testování optimálních nastavení.
PPC reklama pro začátečníky I
Že nevíte, co znamená zkratka PPC a nikdy jste neslyšeli o PPC reklamě? Nevadí, ukažme si několik příkladů a vysvětleme si, k čemu je PPC vhodným nástrojem.
Více článků z blogu
KPI pro měření obchodního úspěchu placených médií
Kristýna Franclová
| 20. 11. 2024
Zlepšete svou marketingovou strategii. Sledujte placená média a obchodní KPI spojující marketingový úspěch s dlouhodobým růstem.
Přečíst článek
Černý pátek v českých obchodech
Vlastimil Malík
| 19. 11. 2024
Black Friday 2024 láká na slevy a vánoční dárky. Podle průzkumů plánuje nakoupit až 66 % zákazníků. Jaké trendy a strategie dominují? Přečtěte si více!
Přečíst článek
“Silná trojka“ reklamy na YouTube: Nepodceňte vyhledávání, krátká videa ani přeskočitelné reklamy
Návštěvník (neověřeno)
| 14. 11. 2024
Objevte obří potenciál videoobsahu a získejte za nevelkou investici spoustu nových fanoušků i zákazníků pomocí správně umístěné reklamy na YouTube.
Přečíst článek