Pinterest zavádí funkci AR "Try on" pro nábytek

nábytek
Chcete vědět, jak bude nový nábytek zapadat do designu vašeho domova? Nyní si to můžete předem vyzkoušet v rozšířené realitě.

Společnost Pinterest spustila funkci rozšířené reality (AR), která uživatelům umožňuje podívat se, jak by vypadal nábytek v jejich domovech, než si ho koupí. Funkce se jmenuje "Try On for Home Decor" a je již k dispozici pro prodejce, jako jsou Crate & Barrel, CB2, Walmart, West Elm a Wayfair.

Proč by vás to mělo zajímat?

Není to zdaleka poprvé, kdy se rozšířená realita používá k tomu, aby se více nakupovalo offline na internetu (viz níže), ale nyní se tím zvyšuje počet obchodovatelných pinů Pinterestu s povolenou funkcí "Try on" z původních 14 000 pinů pro kosmetické produkty na současných 80 000 pinů.

Tato možnost se navíc rozšiřuje na novou kategorii produktů s podporou známých prodejců, což by mohlo být významné pro 444 milionů aktivních uživatelů Pinterestu měsíčně (po celém světě) i pro značky, které jim chtějí prodávat. Pokud tato funkce posílí Pinterest jako nákupní platformu, posílí jej také jako reklamní kanál.

Funkce Try On s podporou rozšířené reality rozšiřuje kategorie produktů. Pinterest poprvé představil funkci Try On v lednu 2021 pro kosmetické produkty, konkrétně oční stíny a rtěnky.

Měsíc předtím (v prosinci 2020) spustil podobnou funkci Google ve výsledcích mobilního vyhledávání. Také Amazon má ve své mobilní aplikaci pro některé produkty k dispozici funkci "View in your room" (Prohlédnout si ve svém pokoji).

Jak funkce Try On funguje?

Uživatelé, kteří si v aplikacích Pinterest pro Android nebo iOS prohlížejí produkty z oboru domácích dekorací, uvidí v pravém horním rohu u pinů s povolenou funkcí "Vyzkoušet v pokoji" tři tečky. Stačí vybrat Pin a "Vyzkoušejte ve svém pokoji", abyste si produkt prohlédli pomocí objektivu fotoaparátu.

Uživatelé si mohou výrobek upravit a umístit tak, aby si lépe představili, jak bude vypadat v reálu. Mohou také kliknutím na Pin přejít přímo na prodejní stránku webu, kde si mohou zkoušený produkt rovnou zakoupit.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp