S příchodem nového roku se otevírají dveře ke vzrušujícím inovacím a novým příležitostem v oblasti PPC (Pay-Per-Click) reklamy. Lednové měsíce jsou klíčovým obdobím pro digitální marketéry, kteří hledají způsoby, jak optimalizovat své kampaně a dosáhnout co nejlepších výsledků. V našem nejnovějším článku se zaměříme na poslední PPC novinky, abychom vám představili aktuální trendy, strategie a nástroje, které vám pomohou maximalizovat efektivitu vaší placené reklamy. Připojte se k nám, abyste objevili, jak můžete využít nejnovější vývoje v oblasti PPC a zajistit si úspěšný start do nového roku ve světě digitálního marketingu.
Reklamy Google zjednodušují rezervační videokampaně na YouTube
Prozkoumejte zjednodušené možnosti pro rezervační videokampaně na YouTube prostřednictvím Google Ads s možnostmi samoobsluhy.
Google Ads představuje jednodušší způsob nákupu rezervačních kampaní, včetně YouTube Select Lineups a Masthead. Rezervační kampaně nabízejí zobrazení za pevnou cenu, ideální pro zvyšování povědomí o značce a propagaci produktů, s možnostmi, jako jsou nepřeskočitelné reklamy ve streamu a nárazníkové reklamy. Rozšířené možnosti cílení zahrnují YouTube Select, tematické a zájmové cílení a demografické údaje, což inzerentům poskytuje všestranné a přesné umístění reklamy.
Společnost Google umožňuje vybraným webům odložit postupné ukončení používání souborů cookie třetích stran
Společnost Google na podzim zcela vyřadí soubory cookie třetích stran, ale některé weby je budou moci dočasně znovu povolit až do konce roku. Google dává webům možnost požádat o dodatečný čas na přechod od závislosti na souborech cookie třetích stran.
Aby vyhledávač vyřešil případné problémy s kompatibilitou, zavedl zkušební verzi vyřazení souborů cookie třetích stran. Zatímco Chrome plánuje odstranit soubory cookie třetích stran do 3. čtvrtletí 2024, tento program umožňuje vloženým webům a službám dočasně je povolit až do 27. prosince 2024.
Instagram zjednoduší živé vysílání prostřednictvím aplikací třetích stran
Instagram oznámil praktickou aktualizaci pro živé vysílání. Nově usnadní vysílat live pomocí nástrojů třetích stran na desktopu.
Pokud na Instagramu používáte profesionální účet, můžete vysílat živě pomocí libovolného streamovacího softwaru, nikoliv přímo z aplikace. Potřebujete k tomu pouze streamovací klíč, který získáte v desktopové aplikaci Instagramu.
TikTok spouští nové nástroje pro měření výkonu reklamy
Nové funkce platformy Cross-Channel Partners a Lift Partners nabízejí hlubší vhled do cesty zákazníka. Společnost TikTok spustila dva nové nástroje pro měření výkonu reklamy:
- Cross-Channel Partners - který analyzuje výkonnost reklam na různých online platformách a v různých kontaktních bodech před uskutečněním nákupu, aby bylo možné pochopit jejich celkový dopad.
- Lift Partners - ten vyhodnocuje účinnost reklam na metriky značky, prodeje, návštěvy fyzických obchodů a sledovanost pořadů nebo médií.
Vzhledem k tomu, že konvenční atribuční modely posledního kliknutí nedokážou zachytit čtyři z pěti nákupů připsaných TikToku, jsou tyto nové funkce navrženy tak, aby marketérům nabídly lepší přehled o účinnosti jejich kampaní na sociální platformě.
Instagram přidává do poznámek videa a nové typy odpovědí
Instagram přidává do nástroje Notes několik nových prvků. Nově budou k dispozici krátká videa stejně jako možnost na poznámky odpovídat novými způsoby. O možnosti vkládat do poznámek videa, hovořil Instagram již na podzim. A nyní tuto funkcionalitu zavádí do praxe. Při vytváření poznámek tak budete moci nově zahrnout i dvousekundové video ve smyčce, které bude viditelné po dobu 24 hodin. Instagram věří, že tím, že poznámky nabídnou možnost přidat animovaný prvek, by mohlo vzrůst zapojení uživatelů.
Strukturovaná data produktů Google nyní podporují také vlastnost suggestedAge
Společnost Google v rámci strukturovaných dat produktů oficiálně podporuje vlastnost suggestedAge jako alternativu k suggestedMaxAge a suggestedMinAge. Google uvádí, že tuto podporu přidal, aby umožnil lidem flexibilněji zadávat věkové rozmezí produktu. Společnost Společnost Google také poznamenala, že "Zpřesnila seznam možných hodnot pro věkové rozsahy v naší dokumentaci ke strukturovaným datům produktu".
Instagram přidává nová opatření proti spamu
Instagram představil několik nových nástrojů pro boj proti spamu. Ty mají pomoci snížit manuální zátěž uživatelů a celkový dopad nevyžádaného obsahu v aplikaci.
Novinky potěší zejména správce větších instagramových účtů, kam každý den dochází k mnoha spamovým aktivitám v různých podobách.
Instagram zaprvé vylepšil automatickou detekci spamu a botových profilů v celé aplikaci, což mu umožní lépe poskytovat proaktivnější filtry, aby uživatelé nemuseli ručně „prosívat“ spamové komentáře, žádosti, zprávy a další nevyžádaný obsah.
TikTok "plánuje velkou expanzi v USA a chce konkurovat Amazonu
Platforma údajně plánuje desetinásobný růst svého elektronického obchodu v USA a Latinské Americe.
Společnost TikTok údajně plánuje konkurovat Amazonu tím, že letos desetinásobně rozšíří své podnikání v oblasti elektronického obchodování v USA, TikTok Shop, na 17,5 miliardy dolarů.
Proč nás to zajímá. TikTok Shop je pro značky hlavní příležitostí, protože 83 % uživatelů se rozhoduje o nákupu na této platformě. Pokud TikTok plánuje velkou expanzi, budou marketéři těžit z toho, že budou moci prezentovat své produkty většímu angažovanému publiku ve Státech, a maximalizovat tak návratnost investic.
Seznam rozšiřuje nabídku reklamních formátů pro partnery v obsahové síti
Službu Seznam Partner neustále v Seznam.cz vylepšují tak, aby monetizace obsahu byla co nejpohodlnější. Nově rozšiřují nabídku reklamních formátů o Interstitial a Desktop popup. Jaká jsou jejich specifika a jak je využívat? Oba formáty najdete v partnerském rozhraní v nastavení reklamní zóny pod označením „Typ média“.