Novinka na YouTube: Předplatné bez poplatku

Youtube
Videoplatforma YouTube přichází s novinkou v podobě bezplatného předplatného, díky kterému mohou tvůrci rozdat předplatné ke svému účtu hned 10 uživatelům měsíčně. Jak to funguje a co to obnáší, vám objasní tento článek.

Jak funguje předplatné na YouTube?

Nechte své sledující na YouTube nakouknout pod pokličku vašich speciálních videí. Dopřejte jim prémiový obsah, ke kterému získají přístup prostřednictvím měsíčního předplatného. YouTube nyní přináší speciální nabídku, kdy můžete dát svým sledujícím ochutnat výhody, které placený odběr vašeho kanálu obnáší.

Každý měsíc můžete vybrat hned 10 uživatelů, kteří získají zdarma přístup k vašemu prémiovému obsahu. Ti si pak po měsíční konzumaci obsahu zdarma mohou lépe představit, co jim za poplatek můžete nabídnout navíc, a s větší pravděpodobností se tak stanou v budoucnu placenými odběrateli. 

Jak darovat předplatné na YouTube?

Nejprve ve svém kanálu povolte možnost členství:

  • otevřete na počítači Studio YouTube,

  • vlevo zvolte z nabídky Vydělávat,

  • přepněte na kartu Členství,

  • klikněte na Začít.

Následně postupujte dle pokynů na obrazovce. V případě, že nastavíte cenu členství pod 5 USD, můžete své členství darovat. Darovat je možné členství pěti uživatelům dvakrát měsíčně.

Členství můžete darovat během živého přenosu nebo v chatu u premiéry vašeho videa. Postup je následovný:

  • v živém chatu klikněte na ikonu „$“,

  • dále zvolte Darování členství,

  • klikněte na Darovat 5.

Které účty neumožňují darovat členství?

Aktuálně není možné darovat členství u účtů, jejichž plná cena za měsíční členství je vyšší než 5 USD. Darovat členství není v současné době možné ani u firemních účtů. Zda budou moci darování členství využívat v budoucnu i firemní účty, zatím není jasné.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp