Co v článku najdete
Zvýrazňujte výhodné ceny, akční slevy nebo informace o bezplatné dopravě prostřednictvím dynamických překryvných vrstev, které můžete přidávat do svých automatických reklam v rámci kampaní Advantage+ v systému společnosti Meta. Podívejte se, jak toto vylepšení funguje.
Jednoduché, ale účinné
Dynamické prvky stylizované jako "samolepky" přidáváte přímo na vybrané obrázky produktů, aby propagace ve Facebook Feedu ještě více vynikla.
Zpráva digitálního holdingu Meta k tomu uvádí:
- „S dynamickými překryvy můžete zobrazovat informace z katalogu, jako jsou ceny nebo slevy, v popisku na reklamních médiích. Toto vylepšení se v současné době zobrazuje pouze ve Facebooku. Než začnete, ujistěte se, že váš katalog obsahuje správná data o produktech.“
K produktovým obrázkům můžete přilepovat:
- Cenu: Aktuální cena daného produktu,
- Přeškrtnutou cenu: Prodejní cena s přeškrtnutou původní cenovkou,
- Slevu: Akční sleva z původní ceny uvedená v procentech,
- Dopravu zdarma: Upozornění na bezplatnou dopravu, pokud je k dispozici v dané lokalitě. Pro toto zobrazení musíte mít v katalogu u vybraných produktů nastavenou cenu dopravy na 0.
Všechny tyto prvky můžete upravovat, zapínat a vypínat podle svých potřeb, nebo necháte automatické nástroje Meta podporované umělou inteligencí, aby na základě signálů o výkonu samy vybraly, co funguje nejlépe.
Dynamické překryvy jsou někdejší informační štítky
Pokud inzerujete na sociální síti Facebook, zřejmě znáte štítky pro položky katalogu v sekci vylepšení kreativy Advantage+. Nové dynamické prvky jsou v podstatě to stejné, vylepšení však spočívá v možnosti zapínat a vypínat každý typ štítku samostatně, zatímco dřív jste si mohli v rámci reklamní kampaně vybrat vždy pouze jeden z nich. Přizpůsobovat můžete tvar, barvu, písmo i umístění těchto dynamických překryvů.
Proč je to důležité
Úpravy mají za cíl zjednodušit a zrychlit proces spuštění kampaní a odstranit zbytečné kroky, které automaticky zvládnou algoritmy Meta. To znamená, že omezíte ruční nastavování reklam a větší část rozhodování necháte na umělé inteligenci.
Původní rozhraní pro tvorbu reklam v systému Meta postupem času dostalo obrovské množství nejrůznějších funkcí, voleb, přepínačů a nastavení. Pro průměrného inzerenta začala být stránka nepřehledná a matoucí a pro zkušené marketéry zase příliš komplexní, protože museli neustále kontrolovat a ladit desítky drobných náležitostí. Meta Ads Manager (správce reklam na sítích Facebook a Instagram) sice pořád není dokonalý, nicméně na úrovni kampaní došlo k výraznému zlepšení automatizace.
Díky ní získáváte větší flexibilitu a kontrolu spolu s automatickým zobrazováním nejrelevantnějších nabídek, což pomůže vašim reklamním kampaním k většímu vyniknutí a potenciálnímu vylepšení konverzních poměrů.
Zdroj: searchengineland.com, searchenginejournal.com, marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Martin Kulhánek
Foto zdroj: AI, pixabay.com