Nové rozšíření AdWords – strukturované úryvky
Začátkem září Google představil nové rozšíření AdWords – strukturované úryvky. Toto rozšíření je velmi blízké jedné z březnových novinek, dynamickým strukturovaným úryvkům. Současný formát však nabízí větší flexibilitu, protože obsah je nyní řízen inzerentem. Stejně jako u rozšíření AdWords o popisky, ani tento formát není klikací a pouze umožňuje přidat k textu inzerátu doplňující informace pro kupující.
Google začátkem září představil další novinku, strukturované úryvky. Inzerenti tak mohou řídit zobrazování dodatečných informací u reklamy týkajících se jejich produktů, jako jsou cena, dostupnost i recenze. Google si od tohoto rozšíření slibuje zlepšení CTR a vyšší počet konverzí pro své inzerenty.
Strukturované úryvky jsou zobrazovány ve výsledcích Nákupů Google. Jedná se o strukturovaná data z vašich webových stránek, která jsou podle společnosti Google užitečná pro kupující. Nový formát strukturovaných úryvků zobrazuje informace o ceně, dostupnosti a recenze jednotlivých produktů.
Více informací, lepší CTR, více konverzí
Inzerenti mohou zobrazování strukturovaných úryvků řídit poskytnutím podrobných popisů produktů, které pak budou zobrazovány společně se zadanými reklamami. Cílem tohoto kroku je zejména nabídnout uživatelům více informací o produktech, které na internetu vyhledávají. Inzerenti při správném použití tohoto rozšíření mohou očekávat lepší CTR a informovanější provoz, který by měl pomoci k dalším konverzím.
Jak nastavit rozšíření o strukturované úryvky?
Toto rozšíření nastavíte stejně jako rozšíření o podstránky. V rámci strukturovaných úryvků pak vyberete záhlaví, tedy typ informací, které chcete doplnit, a následně vypíšete jednotlivé informace, jako jsou destinace, hotely, styly apod.
Pravidla pro přidávání strukturovaných úryvků
- Každá hodnota musí splňovat limitní počet 25 znaků.
- Je možné nastavit preference pro vytváření preferovaných úryvků pro mobilní zobrazení.
- Stejně jako u dalších rozšíření, i zde je možné nastavit plán nebo zvolit datum zahájení a ukončení.
- Zadat můžete minimálně 3 a maximálně 10 hodnot s tím, že Google doporučuje 4. Nejdůležitější atributy pro jistotu zadejte jako první, neexistují totiž žádné informace o tom, zda Google u zadaných hodnot mění pořadí.
Rozšíření o úryvky umožní v rámci vašich PPC kampaní předat kupujícím mnohem více informací, než tomu bylo dosud. Potenciální zákazníci se v jednom inzerátu dozvědí dostatek informací a zvýší se relevance PPC kampaně. Celá vaše reklama pak bude působit mnohem lepším dojmem a pravděpodobně získáte více konverzí.
Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv
Zdroj: searchenginewatch.com, google.com, searchengineland.com, clickz.com