Nová funkce v Google Merchant Center

Nová funkce v Google Merchant Center
Google Merchant Center nyní automaticky zobrazuje způsobilost produktů k získání odznaku. Nemusíte již ručně zjišťovat, který odznak je aplikován na různé položky.

Již dlouho víme, že můžeme těžit z automatických propagačních akcí, dopravy zdarma, výprodejových cen, poklesů cen atd. Bylo však těžké zjistit, které produkty mají tuto automatickou propagaci povolenou, a které ne.

Google Merchant Center nyní nabízí novou funkci. Automaticky totiž zobrazuje prodejcům, kdy jsou jejich produkty způsobilé pro jednotlivé odznaky. Mezi dostupné odznaky patří mimo jiné odznaky "výprodejová cena", "pokles ceny", "sleva z částky", "procentní sleva" a "kupte množství X a získejte procentní slevu".  Tuto novou funkci naleznete v Google Merchant Center, kde se tyto údaje zobrazují ve sloupci Produkty > Všechny produkty > Oprávněné odznaky. Tento sloupec obsahuje informace o tom, které odznaky jsou v současné době používány a mohou být zobrazeny u vašich produktů Google.

Co z toho plyne pro online obchodníky?

Označování odznaky (badges) není pro zkušené online obchodníky jistě nic nového. Sloupec ukazující, s jakým odznakem se vaše produkty zobrazují vašim zákazníkům, je ovšem novinka, která může obchodníkům pomoci pochopit, jak potenciální zákazníci vidí jejich reklamy v Nákupech Google, aniž by to museli zjišťovat ručně. To vám může pomoci identifikovat typy propagačních akcí, a zjistit, které z nich se vám osvědčují, a které naopak nikoli. Prodej vašich produktů přes nákupy Google tak může být ještě daleko úspěšnější než dosud.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp