Nový nástroj Segment umožňuje sledování výkonu vašich reklam v rámci jednoho dashboardu. Navíc, data mohou být kombinována z mnoha zdrojů jako například Salesforce, Stripe a dalšími pro lepší informace týkající se vašich kampaní.
Zákaznická platforma s názvem Segment již dlouho umožňuje získat data o chování zákazníků v rámci AdWords či Facebooku. Nyní ale bude díky tomuto nástroji analýza dat z obou platforem mnohem jednodušší. Segment totiž nově umí data z Google AdWords a Facebook Ads kombinovat. Nová funkce systému byla navržena tak, aby obchodníci mohli shromažďovat údaje o kampani v jednom datovém skladu za účelem analýzy ROI a uživatelských akcí generovaných jak z kampaní na Facebooku, tak z vyhledávání Google, aniž by se museli topit v nepřehledných tabulkách.
Důležitá data z AdWords i Facebook kampaní jsou nyní zkrátka k dispozici na jednom místě. Obchodníci si zde navíc mohou vytvářet detailnější pohledy, jako je například návratnost investic z reklamních kampaní rozdělených podle konverzních akcí atd.
Úplný obraz typů zákazníků
Díky kombinaci dat z Facebooku a AdWords s dalšími daty týkajícími se zákazníka, které jsou k dispozici v systému Segment, obchodníci mohou jednoduše a rychle získat úplný obraz o jednotlivých typech uživatelů přicházejících z Facebook reklamy nebo prostřednictvím PPC reklamy na Googlu. Mezi tyto informace patří například dokončení transakce, obnovení předplatného, žádost o podporu, stažení aplikace, vložení recenze atd.
Možnost kombinovat data s dalšími nástroji
Data ze Segmentu je možné dále kombinovat například s nástroji Zendesk, Intercom, SendGrid, Twilio a dalšími. Jak už jsme mnohokrát podotkli, analýza vašich kampaní je pro úspěch naprosto klíčová. A čím hlubší analýzu provedete, tím více dat budete mít k dispozici a budete moci lépe optimalizovat vaše reklamy. Nástroj Segment vám analýzu kampaní může značně zjednodušit.
autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv
zdroj: segment.com, marketingland.com, google.com, ppchero.com, searchengineland.com