Microsoft Ads testuje nové rozvržení PPC reklamy

digitální marketing
Microsoft testuje nový design a uživatelské rozvržení své reklamní platformy Microsoft Ads. Informace o novinkách, které vás čekají, se dozvíte v tomto článku.

Změna navigačního panelu 

Nové rozvržení Microsoft Ads bude vypadat jako nejnovější rozhraní Google Ads se dvěma svislými nabídkami na levé straně obrazovky. Trvale se zobrazuje pouze jedna nabídka, druhá se objeví po najetí na hlavní nabídku. Microsoft si od tohoto kroku slibuje uživatelsky přívětivější a efektivnější ovládání, jako tomu je u jeho konkurence.

AI v akci

V nové horní horizontální nabídce se bude zobrazovat ikona věnovaná chytrému asistentovi založenému na AI – Copilotovi. Pokud na tuto ikonu kliknete, zobrazí se vám na pravé straně obrazovky okno chatu, kde můžete komunikovat s umělou inteligencí. Integrován je také do funkce vyhledávacího panelu.

Snaha o jednotnost

Microsoft se změnami v rámci své reklamní platformy přišel především z důvodu, aby ulehčil uživatelům její používání. Díky této proměně očekává, že bude Microsoft Ads využívat více obchodníků než dříve, jelikož pro ně bude jednodušší orientovat se na platformě, pokud již mají zkušenosti s Google Ads. 

Nové rozhraní je zatím v testovací fázi a možnost nahlídnout do něj má v současné době jen hrstka vybraných uživatelů. Těšte se proto s námi na to, až ho zpřístupní všem, a nastavování PPC reklam tak budou zase o trochu snadnější.

Jestliže vás zajímají rozdíly mezi PPC reklamami na Google Ads a Microsoft Ads, se kterými se v současnosti uživatelé potýkají, neváhejte si přečíst náš další článek.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp