Stejně jako všechny ostatní online služby, i Mailchimp se vyvíjí. V nedávném oznámení tento poskytovatel e-mailových služeb odhalil spuštění své první full-service marketingové platformy a přidal celou řadu nových funkcí, ze kterých budou mít prospěch zejména menší a střední uživatelé této rozesílkové platformy. Mailchimp, známý pro své cenově dostupné (nebo v některých případech i bezplatné) služby e-mail marketingu, zavádí také nové cenové plány pro novou platformu.
V minulosti jsme mohli být svědky přidávání nových funkcí, jako jsou tvorba vstupních stránek, možnost vytvářet PPC reklamy na Facebooku, remarketingové reklamy v Google Ads, vkládání a správa příspěvků na sociálních sítích a další marketingové nástroje, které se nyní staly jádrem marketingové platformy Mailchimp. Nová platforma obsahuje například funkce, které umožňují vedení záznamů a sledování leadů, možnost registrace internetových domén, rozhraní pro tvorbu vstupních stránek, správu reklamních kampaní a profilů na sociálních sítích.
Co přinese nová marketingová platforma online podnikatelům?
►Mailchimp využívají k propagaci svých produktů a rozesílání e-mailových kampaní především menší a střední firmy: podle informací, které Mailchimp zveřejnil, má více než 90 procent jejich zákazníků méně než 100 zaměstnanců.
Pro tyto malé a střední podniky s menšími marketingovými týmy by bylo ideálním řešením mít k dispozici kromě služeb e-mail marketingu i všechny marketingové služby na jedné platformě a za konkurenceschopné ceny. Většina z nich však již používá několik různých systémů, které bude potřeba do nové platformy Mailchimp integrovat, což může přinést výhody i nevýhody plynoucí z integračních procesů. V závislosti na tom, jaký systém v současnosti uživatelé používají, s sebou může použití nové marketingové platformy přinést dodatečné náklady na integraci a implementaci programů třetích stran.
Nové cenové plány
Zároveň se spuštěním nové marketingové platformy přistoupil Mailchimp také ke změně cenového modelu pro nové zákazníky. Namísto původních tří cenových plánů (free, 10 $ za měsíc a 199 $ za měsíc) nabízí nyní Mailchimp cenové plány čtyři: (free, 9,99 $ za měsíc, 14,99 $ za měsíc a 299 $ za měsíc). Původní cenové plány však zůstávají pro stávající zákazníky nadále funkční.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com