Listopad 2022 - novinky PPC a online marketingu

PPC novinky
Které z následujících novinek ve světě PPC a online marketingu by vám během listopadu 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Program Důvěryhodné značky zveřejnil letošní vítěze

Marketingový program Důvěryhodné značky rozdal letošní ocenění. Mezi nejsilnějšími značkami celého průzkumu se umístily značky Lego, Jar, Iqos a další. Soutěž jasně poukázala na tržní změny v rámci nákupního chování, které reagují na soudobé dění ve společnosti. Soutěž „Důvěryhodné značky“ každoročně pořádá společnost Atoz Marketing Services.

Instagram umožní přidat hudbu k obrázkům

Instagram spouští možnost přidat hudbu k příspěvkům se statickými obrázky. Chce tím podpořit pestrost obsahu a zapojení uživatelů. Hudba je na Instagramu důležitou součástí obsahu. Proto ji Instagram nově umožní přidat také u fotografií ve feedu, Reels i Stories. Instagram věří, že díky přidání hudby bude obsah živější.

Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od listopadu 2022

Po nedávném souhrnu novinek přináší blog Seznamu přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu tohoto roku. Změny v kategorickém stromě se týkaly zejména kuchyňských spotřebičů a vybavení. Například kategorie Pečicí trouby nově obsahuje pouze vestavný typ (bude se přejmenovávat na Vestavné trouby), mini trouby tak dostaly vlastní kategorii.

Meta představila nové monetizační nástroje pro tvůrce

Nedávno proběhl Creator Week v jehož rámci firma Meta představila nové monetizační funkcionality a nástroje, které tvůrcům pomohou zpeněžit jejich tvorbu na Facebooku a Instagramu. Tvůrci získají větší možnosti předplatného, nový systém darů nebo nástroje pro tvorbu a obchodování s NFT. Instagram také zpřístupňuje předplatné pro fanoušky. K dispozici bude pro všechny oprávněné tvůrce. Zatím sice pouze v USA, ale další země by měly přijít brzy na řadu.

Coca-Cola vyjíždí s vánočním kamionem po Česku

Jako i v jiných letech, Coca-Cola opět navštíví se svým vánočním kamionem desítky měst na v Česku a na Slovensku. Vánoční kampaň značky Coca-Cola, jež odstartovala začátkem listopadu, se i letos nese v duchu komunikační platformy „Real Magic“, propojující efektivitní komunikaci se zážitky. K vidění je v televizi, outdooru, na internetu, sociálních sítích a v místě prodeje. Doplňuje ji typický vánoční kamion jenž navštíví přes 30 měst v České republice a 20 na Slovensku. 

Meta vydala nový přehled, jak využívat WhatsApp pro podnikání

Aplikace WhatsApp zaznamenává velký nárůst zájmu ze strany firem i zákazníků. A Meta v ní vidí velký potenciál. Proto vydala nový přehled tipů, co všechno WhatsApp firmám nabízí a jak jej můžete využívat pro vaše podnikání. Podle firmy Meta je potřeba si uvědomit, že interakce na sociálních sítích se celkově mění. Zatímco dříve například platilo, že lidé sdíleli příspěvky do feedů, aby se spojili s co největším počtem uživatelů, nyní se stále více z nich angažuje v uzavřenějších komunikačních skupinách.

Do investigativní sekce Seznam Zpráv nastoupili Adéla Jelínková a Lukáš Valášek

Zpravodajský web Seznam Zprávy posiluje svou investigativní sekci. Od 1. listopadu přichází z redakce Hospodářských novin a Aktuálně.cz Adéla Jelínková a Lukáš Valášek, který je držitelem ocenění Novinářská křepelka za rok 2020. Již v minulosti se Adéla Jelínková a Lukáš Valášek věnovali rozkrývání podezřelých obchodů v prezidentské kanceláři, mapovali dezinformační scénu a v poslední době přišli se zásadním odhalením pozadí organizování protivládních demonstrací na Václavském náměstí.

Meta získala akreditaci pro bezpečnost značek při umisťování reklamy

Meta dosáhla nového významného milníku v oblasti bezpečnosti značek. Rada pro hodnocení médií (Media Rating Council neboli MRC) udělila akreditaci zásadám a přístupům Mety v rámci umisťování reklam ve všech jejích reklamních produktech. Tato akreditace od MRC byla udělena po rozsáhlém auditu, který prováděli nezávislí auditoři. Ti přezkoumávali zásady, kontroly a procesy týkající se bezpečnosti značek, které má Meta zavedené k zajištění bezpečného a vhodného reklamního prostředí na svých platformách.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp