LinkedIn: Propagování organických příspěvků

Linkedin
LinkedIn nastavil novou funkci, díky které je možné, aby firmy propagovaly obsah od jakéhokoli uživatele. Jak formát funguje? To vám představí tento článek.

Propagace organických příspěvků od všech uživatelů

Firmy mohou nyní na LinkedInu propagovat obsah od všech uživatelů, ne pouze od svých vlastních ověřených zaměstnanců. To je nově možné za pomoci rozšíření reklamy Though Leader do formy propagace značkového obsahu.

Díky této funkci je možné sdílet zkušenosti a postřehy od dalších lidí než jen těch, kteří mohou mít ovlivněný názor na fungování vaší firmy. Účelem by mělo být zlepšení reputace a důvěryhodnosti ve vaši značku a zvýšení počtu konverzí.

Jak příspěvky propagovat?

Prvním krokem je přihlásit se do Campaign Manageru, prostoru pro správu PPC reklam na LinkedIn. Dále vyhledejte podle jména osobu, která má spojení 1. nebo 2. stupně či rovnou zadejte URL adresu obsahu, který chcete propagovat. Ve výsledcích se vám objeví seznam všech příspěvků tohoto člena, které může vaše společnost sponzorovat. Vyberte si příspěvek, který chcete propagovat.

Propagaci příspěvku musí odsouhlasit jeho autor. Je mu proto následně odesláno oznámení o žádosti s možností žádost schválit, či odmítnout.

Chcete-li se dozvědět více o tom, jak PPC reklamy na LinkedInu fungují a jak je správně optimalizovat, pokračujte ve čtení našeho dalšího článku.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp