Nejúspěšnější reklamy roku 2021
Podívejte se, jaké reklamy byly v roce 2021 v ČR na Youtube nejúspěšnější. Hodnotí se úspěšnost reklam nejen na základě počtu zhlédnutí, ale i celkové interakce diváků s videem.
Instagram Remix bude nyní ve všech videích
Instagram oznámil, že nyní bude ve všech videích na Instagramu k dispozice funkce Remix. Remix nabízí způsoby, jak reagovat na kreativní videa, spolupracovat s ostatními a získávat nové publikum.
Pojištění Mutumutu mění marketingovou strategii
Online životní pojištění Mutumutu můžete od ledna znovu vídat na televizních obrazovkách. Dvacetivteřinové a desetivteřinové reklamní spoty má v kombinaci s audio a online reklamními kanály potenciálním zákazníkům sdělit, že klienti Mutumutu dostanou peníze, pokud se jim něco stane.
Aktualizace nálepek v Instagram Stories
Instagram aktualizoval ve Stories nálepku s anketami. Nyní můžete přidat až 4 varianty různých odpovědí, čímž se možnosti nálepek zdvojnásobí. Cílem této aktualizace je především zvýšit zapojení uživatelů.
Vlastní šablony pomohou na pár kliků získat ještě vyšší výkon z dynamického retargetingu
Na jaře 2021 se do kampaní dynamického retargetingu přidaly šablony. Protože si místo v kampaních svými výsledky zasloužily, zůstaly tam dodnes. V této (tehdy ještě) novince Skliku byly využity barvy typické pro web/logo klienta a dva různé reklamní texty, které se v kampaních střídaly rovnoměrně.
TikTok je nejrychleji rostoucí značkou
Podle nového žebříku nejhodnotnějších světových značek se trojice Apple, Amazon a Google udržuje na prvních místech. Nejrychleji rostoucí značkou je TikTok.
Nejlepší zákaznickou zkušenost nabízí Zásilkovna
Zásilkovna se stala vítězem žebříčku, sestavovaném každoročně na základě 50 tisíc zákaznických hodnocení KPMG Česká republika. Žebříček hodnotí 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku.