Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od května 2023
Na Zboží.cz byly od května zprovozněny další druhy kategorií a parametrů. Přečtěte si jejich seznam.
Konference #HZM: AI marketingu pomůže, klíčová je ale autenticita
Umělá inteligence při správném využívání ulehčí marketérům práci, stále je však klíčová autenticita a ochota přizpůsobit se novým technologiím a trendům. Marketing je odvětví, které se velmi rychle vyvíjí a pro úspěšnost je klíčové, aby se marketéři uměli rychle přizpůsobovat změnám a učit se novým věcem. Jejich práci může zefektivnit využití umělé inteligence (AI). Pro dobrý marketing je však stále klíčové klást důraz také na autenticitu a odvahu. O těchto tématech se mluvilo na Konferenci #HolkyzMarketingu, která se konala 3. května v prostorách CAMP v Praze.
Instagram testuje tvorbu samolepek pomocí umělé inteligence
Instagram se blíží ke spuštění svých prvních generativních nástrojů umělé inteligence (AI). Momentálně testuje nový proces tvorby samolepek, díky kterému mohou uživatelé v aplikaci vytvářet vizuály na základě textových pokynů. Uživatelé by mohli tyto samolepky sdílet v aplikaci, což by představovalo další způsob zapojení a tvorby pomocí nativních nástrojů Instagramu. To by pak mohlo vést k tomu, že generativní umělou inteligenci bude používat mnohem více lidí, zejména pokud Meta rozšíří tyto nástroje i na Facebook.
Objevte výhody tarifu Profituj
Buďte na internetu vidět a nabídněte své služby co největšímu počtu zákazníků. Jak na to? Pomůže vám tarif Profituj od Firmy.cz. Ten váš firemní profil vylepší o další poutavé prvky a umožní vám se prezentovat na hlavní stránce Seznam.cz. Díky investici do nejvyššího tarifu oslovíte až 104× více zákazníků než s běžným profilem. Vaše firma se bude zobrazovat na klíčových místech českého internetu. Na Mapy.cz dokonce s možností vlastní ikony v bodě zájmu. S tarifem Profituj budete mít neomezené množství relevantních kategorií a také možnost vložit videoprezentaci a až 5 odkazů na vaše stránky. Označení „Ověřená firma“ navíc zvýší důvěryhodnost vašeho profilu a pomůže vám oslovit více zákazníků.
Fameplay mění byznys model, tvoří internetové TV pro značky
Bývalá internetová televize Mall.tv oznámila změnu své strategie a obchodního modelu. Primárně se zaměří na tvorbu internetových televizí na míru pro jednotlivé subjekty. Fameplay, původně známá produkcí svých původních pořadů a internetové televize s názvem Mall.tv, výrazně mění svůj byznys model. Nově se zaměří na vytváření internetových televizí pro značky, tvůrce a sportovní organizace. V nabídce je nejen produkce obsahu, ale i využití dat, vlastní technologické platformy a omnichannel distribuce obsahu.
Meta spustila seriál pro tvůrce obsahu
Meta spustila iniciativu, která má přilákat špičkové tvůrce a nabídnout jim možnosti affiliate marketingu v rámci jejích aplikací. Cílem nové série videí je vyvrátit mýty a mylné představy, které mohou mít tvůrci o Facebooku, a usnadnit jim spolupráci se značkami. V novém seriálu se představí tvůrci, kterým se na Facebooku podařilo dosáhnout zajímavého úspěchu. Od nich získáte doporučení, kde hledat potenciální příležitosti a jak ze své prezentace získat co nejvíce.
5 tipů, jak vylepšit inzerát na Sreality.cz
Jak by měl vypadat ideální inzerát na Sreality.cz? Jaké informace v něm uvést a jak ho vylepšit? A jak se odlišit od konkurence? Na blogu Seznam.cz naleznete zajímavé tipy, díky kterým svůj inzerát jednoduše vyšperkujete, zájemcům sdělíte to, co je nejvíc zajímá, a tím zvýšíte šanci, že nemovitost prodáte.
Humanic uvádí novou dámskou značku Kate Gray
Humanic, prodejce obuvi, představuje novou dámskou značku Kate Gray. Přináší boty i kabelky z nejjemnějších materiálů, v široké paletě barev – od trendy po tlumenější odstíny – a s nejrůznějšími detaily, jako jsou třpytivé přezky nebo zdobení. Zároveň ve svém designu sází na extravaganci, individuálnost a kreativitu. Inspiruje se trendy z módních metropolí.
Meta představila nové reklamy s rozšířenou realitou
Meta představila nové možnosti reklam, které využívají rozšířenou realitu (AR) a videa Reels. Tyto reklamy pomohou firmám využít popularity jednotlivých formátů a zároveň doplní dostupné reklamní nástroje, které Meta nabízí inzerentům z oblasti e-commerce. Meta novinky představila na konferenci IAB Newfronts, kde se také podělila o řadu aktualit týkajících se výkonnosti nejnovějších reklamních nástrojů, včetně dokonalejších možností kampaní Advantage+, které pracují s umělou inteligencí a přinášejí inzerentům skvělé výsledky.
Instagram pomůže obchodům s UGC obsahem
Instagram testuje novou možnost, jak firmám, které na platformě prodávají produkty, pomoci objevovat relevantní obsah, jenž tvoří sami uživatelé. Tento obsah pak mohou využít v rámci svého obchodu. Instagram nyní nabádá správce obchodů, aby přidávali obsah vytvořený uživateli (user-generated content neboli UGC) do svých výpisů produktů, a ještě více tak povzbudili potenciální zákazníky.