Meta přidává nové nástroje pro generování leadů
Meta se snaží firmám pomoci navázat přímý kontakt se zákazníky. Na Facebooku už nabízí řadu automatizovaných nástrojů a procesů pro generování leadů. Nyní přidává možnost využít slevové kódy přímo ve streamu, nové možnosti Lead Ads a formuláře na webových stránkách.
Díky propagačním reklamám mohou uživatelé zjistit, jak ušetřit na produktech oblíbených značek. Inzerenti na Facebooku teď budou moci zapojit lidi prostřednictvím různých funkcionalit, které jim usnadní vyhledávání, uplatňování a správu akčních nabídek, jako jsou sezónní výprodeje, slevy na první nákup a různé další akce, které jsou pro ně relevantní.
Marketing Festival se vrací, přijede i Cassie Kozyrkov
Marketing Festival se po online ročnících a následné přestávce vrací do živého formátu. Uskuteční se příští rok v únoru v brněnském Janáčkově divadle. Devátý ročník Marketing Festivalu, který se po dvou on-line ročnících a následné dvouleté pauze vrací v původní podobě naživo, zveřejnil prvních sedm řečníků. Akce se uskuteční od 20. do 22. února 2024 v Janáčkově divadle v Brně..
Meta přidá nové nástroje pro úpravu Reels
Meta chystá nové praktické nástroje, které vám usnadní úpravu videí Reels na Instagramu. Tyto nástroje budou brzy k dispozici globálně. Pokud vytváříte videa Reels na Instagramu, jistě vás potěší nová sada editačních nástrojů, které Meta brzy zpřístupní všem uživatelům po celém světě. Naposledy Meta aktualizovala možnosti tvorby Reels v dubnu, kdy například sloučila nabídku kreativních nástrojů do jednoho místa a přidala užitečné přehledy o výkonnosti krátkých videí.
Carnext díky dynamické inzerci a nastavení feedu znásobil výkon
Digitální agentura Aitom pomohla prodejci ojetých vozů Carnext zvýšit leady i tržby. Detaily jsou uvedeny v případové studii. Prodejce ojetých vozů Carnext, dceřinka společnosti LeasePlan, zdvojnásobila za tři měsíce spolupráce s digitální agenturou Aitom počet leadů a ztrojnásobila tržby z e-shopu při průměrném snížení nákladů na online marketing o cca 60 %. „Klíčem k úspěchu je komplexní data driven přístup a chytrá automatizace procesů,“ uvedla agentura Aitom.
Instagram Channels umožní přidat hosty
Instagram přidal nový prvek do nástroje Channels. Ten tvůrcům umožní pozvat další účastníky jako hosty, aby se připojili k jejich chatovacímu kanálu a konverzovali s nimi. Nástroj Channels spustila Meta na Instagramu letos v únoru. Nyní se rozrůstá o funkcionalitu Collaborators, díky které mohou správci do chatu přidat hosta. Jeho zprávy se pak zobrazí v následné konverzaci, jež se sdílí všem účastníkům daného kanálu.
V Seznamu vylepšili tvorbu reklamních zón. Objevte všechny novinky pro partnery
Služba Seznam Partner, která umožňuje majitelům obsahových webů, aby svůj obsah mohli monetizovat, neustále roste. A díky tomu se zvyšuje také kvalita obsahové sítě. V Seznamu nezapomínají ale ani na své partnery, pro které připravili hned několik užitečných novinek. Seznam Partner už řadu let pomáhá majitelům obsahových webů s monetizací jejich obsahu na internetu. Tyto služby se rychle rozšířily od majitelů webů ke tvůrcům audio a videoobsahu, a dokonce i k blogerům. Seznam Partner dnes není jen obsahová síť, ale patří sem i projekty jako Seznam Newsfeed, Seznam Doporučuje, Podcasty.cz nebo Seznam Médium.
Bernard umožňuje zákazníkům hodnotit přes aplikaci kvalitu piva
Pivovar Bernard zjišťuje pomocí aplikace názor zákazníků na své čepované pivo. Zprovoznil také web pro profesionální i amatérské výčepní. Rodinný pivovar Bernard spustil digitální platformu, prostřednictvím které mohou zákazníci hodnotit kvalitu piva. V podnicích s čepovaným pivem Bernard tak nyní mají zákazníci možnost prostřednictvím aplikace „Jak Vám dnes chutná Bernard?“ pivo ohodnotit hvězdičkami a připojit komentář. Údaje se sbíhají v pivovaru, ten pak podle potřeby na konkrétní provozovnu vyšle odborníka, aby personálu pomohl s nastavením péče o pivo, výčepního zařízení i samotným čepováním.
Instagram Stories bude možné plánovat přes platformy třetích stran
Meta přidala do svého rozhraní Instagram Graph API možnost publikování Instagram Stories. To znamená, že nástroje třetích stran brzy umožní zveřejňování a plánování příběhů, což usnadní správu obsahu z jediné platformy. Instagram Graph API umožňuje firemním účtům na Instagramu publikovat až 25 jednotlivých obrázků, videí, Reels nebo carouselů denně pomocí platforem třetích stran.