Květen 2022 - novinky PPC a online marketingu

PPC novinky květen 2022
Které z dalších novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu by vám na konci května 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Ecommerce se propadá o 25 %. Máme se bát?

V nedávné době byl zaznamenán propad české e-commerce o 25 %. Jaké jsou příčiny a co v nové situaci můžete dělat? Náhlé změny představují hrozbu, ale pro ty, kteří se nezaleknou, i větší příležitost, dokládá agentura Fragile. Analyzuje, jak posuzovat čerstvý pokles e-commerce i tržní pozice klientů.

Tesco v kampani zaručuje nízké ceny, spouští nový program

 Pro lidi, kteří chtějí ušetřit za nákupy, nabízí nově Tesco kampaň „Nízké ceny zaručeny“, která hlídá stovky cen nejčastěji nakupovaných produktů a snaží se je nabízet co nejlevněji.  Zdůvodňuje to tím, že chce zákazníkům pomoct dosáhnout úspor při nákupech potravin, drogerie či výrobků péče o děti. Zboží, které je součástí programu, pozná zákazník díky označení červeným kruhem s textem - Nízké ceny zaručeny.

Postujte na Facebooku více videí

Facebook by měl v příspěvcích rád více krátkých videí. Právě u nich zaznamenává největší nárůst zapojení uživatelů. Snaží se proto přesvědčit tvůrce obsahu, aby tento typ obsahu častěni zařazovali. Facebook využívá granty a další partnerské iniciativy k navázání lepších vztahů s poskytovateli zpravodajského obsahu. Chce totiž, aby i nadále umisťovali obsah do jejích aplikací. Sleduje tím větší potenciál zapojení uživatelů.

Sklik expert fórum bude po dvou letech opět naživo

V krásných prostorách DOX+ v pražských Holešovicích se 9. 6. 2022 opět bude konat Sklik expert fórum s tématem internetové reklamy. Po dvou ročnících v online prostředí se fórum vrací k osobnímu setkání a připravilo si pro hosty spoustu zajímavých témat.

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Venkovní reklama meziročně narostla o polovinu, zatímco rádio o čtvrtinu. Vzrostly i reklamní investice do televize a tisku. Za první čtyři měsíce letošního roku meziročně vzrostly reklamní investice do televize o 13 %, do tisku o 15 %, do rádia o 26 % a do venkovních nosičů dokonce o 46 %. Co z toho vyplývá pro inzerenty?

Prazdroj rozšiřuje program na podporu vesnických hospod

Plzeňský Prazdroj pomáhá vesnickým hospodám s vylepšením interiéru, kvality služeb i marketingem. Plzeňský Prazdroj se rozhodl rozšířit svůj program na podporu vesnických hospod aby zamezil jejich úbytku – jen za poslední tři roky v obcích do 5 000 obyvatel podle údajů pivovaru Prazdroj ukončilo provoz 12 procent hospod, což je skoro dvojnásobek v porovnání s městy nad 20 tisíc obyvatel. Restaurace zavírají nejen kvůli omezením spojeným s pandemií koronaviru ale také se zákaz kouření či zavedení EET. 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp